El balanç d'incidències a la xarxa viària catalana per al Pont de la Puríssima acaba amb una víctima mortal, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). L'accident va tenir lloc dilluns a la tarda a la C-66 a la Pera (Baix Empordà) quan, per causes que s'investiguen un cotxe i un autobús van picar de cara. Va morir el conductor i únic ocupant del turisme. A l’autocar hi viatjaven vuit persones, una va resultar ferida lleu i va ser donada d’alta al mateix lloc, i dues més van resultar ferides menys greus i van ser traslladades a l’Hospital de Palamós pel Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
L'operatiu especial articulat amb motiu de les festivitats de la Constitució i la Immaculada va començar a les 15.00 h del divendres 4 de desembre i ha acabat a les 20.00 h del dimarts 8.
Quant a la mobilitat, les vies que han registrat més volum de trànsit durant la tornada han estat la C-14 a Organyà en sentit sud; la C-16 a Urús i a la Nou de Berguedà en sentit sud; la C-17 a Granollers i a Parets del Vallès en sentit sud; l’A-2 a Cervera en sentit est, a causa d’un accident sense ferits que ha obligat a tallar un carril durant uns minuts, i també l’A-2 a Abrera en sentit est, per un altre accident lleu que també ha obligat a tallar un carril.
Les vies que aquests dies han registrat més volum de vehicles han estat sobretot les previstes en el dispositiu de trànsit de l’SCT, en especial les que donen accés a les zones de muntanya i a les estacions d’esquí. També les vies que porten a municipis on se celebren fires tradicionals, com la de l’Avet a Espinelves i el Mercat Medieval de Vic. Finalment també l’AP-7 a la Jonquera d’entrada a França.
El pont de la Puríssima acaba amb una víctima mortal a la xarxa viària catalana
Les vies amb més volum de trànsit en l’operació tornada han estat la C-14, la C-16 i la C-17, i també l’A-2 per dos accidents lleus
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de desembre de 2015 a
les 21:48
Et pot interessar
-
Societat
Un incendi crema al terrat de l'hotel Pulitzer de Barcelona
-
Societat
Mor un motorista en una sortida de via a Canyelles, al Garraf
-
Societat
Carolina, la florista més antiga de la Rambla: «Els barcelonins ens estimen molt»
-
Societat
Ferrocarrils estrena un passaport amb descomptes per viatjar amb trens turístics de Catalunya
-
Societat
«Si amb Artemis IV trobem aigua a la Lluna, tenir-hi una base permanent és viable»
-
Societat
Renfe ja ofereix el 94% dels trens previs a l'accident de Gelida, però amb 179 limitacions de velocitat
