[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=H0evs5MRtD8[/youtube]
Estupefacció científica davant la gravació de la BBC de la violació d'óssos marins a pingüins reials. L’any 2006 es va descobrir aquest comportament sexual a l’illa de Marion, a l’Antàrtida, però es va considerar un fet aïllat. Ara però, un estudi en profunditat publicat a la revista 'Polar Biology' i realitzat per científics de la Universitat de Pretòria, ha demostrat que aquestes conductes són habituals entre óssos marins i pingüins, tal i com mostra el vídeo.
Els científics no han arribat a cap conclusió, però si que estan estudiant les possibles especulacions que podrien explicar aquest comportament. Creuen que es podria tractar d'una actitud apresa per les foques d'aquesta illa en concret, ja que aquests animals tenen una gran capacitat d'aprenentatge. "Potser es tracta de practicar les seves habilitats copulatives amb un blanc més fàcil, com són aquestes aus", explica el científic Nico de Bruyn. D'altra banda, també afirmen que es podria tractar d'una manera d'alliberar la seva frustració sexual, degut a l'alt nivell d'hormones que produeixen durant l'època reproductiva.
ARA A PORTADA
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
19 de novembre de 2014 a
les 13:28
Et pot interessar
-
Societat
L'estació de Verdaguer recupera el ple funcionament després de les obres: «El passadís és molt més còmode»
-
Societat
La Universitat de Barcelona pateix un atac informàtic a les portes de l'inici de curs
-
Societat
Els Mossos sospiten que la terapeuta dels Andic va fer la ruta de Montserrat 14 dies abans de la mort d'Isak
-
Societat Un robatori de cable provoca retards de 15 minuts en l’alta velocitat entre Barcelona i Madrid
-
Societat
La Generalitat no sap quants pisos protegits a Catalunya són de propietat i quants de lloguer
-
Societat
Sant Fèlix viu una diada històrica i veu descarregar el primer pilar de 9 amb folre, manilles i puntals
