Els Mossos d'Esquadra investiguen una punxada a una dona a la famosa sala Razzmatazz de Barcelona. Segons han explicat els mateixos agents de la policia catalana a Betevé, els fets van ocórrer el passat dimecres a la nit. La punxada es va produir al braç, segons el relat de la dona als agents que la van atendre. Ella mateixa va denunciar els fets als Mossos, que ara s'encarrega de la investigació. És una nova agressió química a Catalunya, després de les desenes que es van produir a l'estiu.
La jove també ho ha denunciat a través de Twitter, on ha relatat que va passar exactament. Ella mateixa va notar "que algú se li aproximava per l'esquena, se situava darrere" i, allà, va notar la punxada. Primer va pensar que no era res i després va començar a notar "com se li dormia el braç". Els dirigents de la sala Razzmatazz també estan investigant els fets a nivell intern per aclarir com es va tractar la jove.
Ella mateixa va denunciar que els membres de seguretat de la discoteca van relativitzar elf et que ella els expliqués que havia patit una punxada. "Van dir-me que no en tenia cap, perquè en cap cas s'han produït punxades en una discoteca, només a fora dels locals", ha relatat ella mateixa.
[plantillavirals]
Els Mossos investiguen una punxada a una jove a Razzmatazz
Societat
Denuncia que els membres de seguretat de la discoteca barcelonina van relativitzar que ella ho denuncíes
- La sala Razzmatazz, en una imatge d'arxiu -
- ACN / Cillian Shields
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de setembre de 2022 a
les 15:44
Et pot interessar
-
Societat
Mor una dona de 71 anys en una platja de Badalona
-
Societat
Comerciants afectats per l’esvoranc de l'L9 reclamen que l’asseguradora garanteixi compensacions
-
Societat
Discriminats abans de néixer: denuncien la marginació del català en classes de prepart de Barcelona
-
Societat
Mor un menor de 16 anys en un accident a la C-1415a a Castellar del Vallès
-
Societat
Niubó busca rebaixar el malestar dels mestres abans del nou curs: «Les reunions són molt constructives»
-
Societat
Descartat el cas sospitós de febre hemorràgica de Crimea-Congo detectat a Catalunya
