Els Mossos d'Esquadra investiguen una punxada a una dona a la famosa sala Razzmatazz de Barcelona. Segons han explicat els mateixos agents de la policia catalana a Betevé, els fets van ocórrer el passat dimecres a la nit. La punxada es va produir al braç, segons el relat de la dona als agents que la van atendre. Ella mateixa va denunciar els fets als Mossos, que ara s'encarrega de la investigació. És una nova agressió química a Catalunya, després de les desenes que es van produir a l'estiu.
La jove també ho ha denunciat a través de Twitter, on ha relatat que va passar exactament. Ella mateixa va notar "que algú se li aproximava per l'esquena, se situava darrere" i, allà, va notar la punxada. Primer va pensar que no era res i després va començar a notar "com se li dormia el braç". Els dirigents de la sala Razzmatazz també estan investigant els fets a nivell intern per aclarir com es va tractar la jove.
Ella mateixa va denunciar que els membres de seguretat de la discoteca van relativitzar elf et que ella els expliqués que havia patit una punxada. "Van dir-me que no en tenia cap, perquè en cap cas s'han produït punxades en una discoteca, només a fora dels locals", ha relatat ella mateixa.
[plantillavirals]
Els Mossos investiguen una punxada a una jove a Razzmatazz
Societat
Denuncia que els membres de seguretat de la discoteca barcelonina van relativitzar que ella ho denuncíes
- La sala Razzmatazz, en una imatge d'arxiu -
- ACN / Cillian Shields
ARA A PORTADA
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
-
Terra El canvi climàtic ha fet 20 vegades més probables els megaincendis d'aquest estiu Arnau Urgell i Vidal
-
Terra Ho confirma el Meteocat: Catalunya pateix el juliol més càlid de la història Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
17 de setembre de 2022 a
les 15:44
Et pot interessar
-
Societat
Les assignatures que el Parlament ha deixat per setembre
-
Societat
La UE reunirà dimarts d'urgència els ministres d'Interior per abordar la crisi migratòria de Ceuta
-
Societat
Treure la llengua de l'armari: així són les trobades LGTBIQ+ en català
-
Societat
Estabilitzat l'incendi agrícola de Montblanc que ha obligat a tallar la TV-2421
-
Societat
Més enllà de Ceuta: tots els territoris africans (encara) espanyols
-
Societat
Normalitat a la frontera francesa malgrat l'anunci de reforçar els controls per la crisi de Ceuta
