Elite Taxi, Riders x Derechos i el Sindicat de Llogaters han desconvocat les mobilitzacions previstes a les portes del Barcelona Tech Spirit, que se celebrarà del 23 al 27 de febrer a la Llotja de Mar. Es tracta del congrés organitzat a la ciutat per compensar l'anul·lació del Mobile World Congress.
En un comunicat, els sindicats dels tres sectors asseguren que dimarts es reuniran amb representants de l'Ajuntament de Barcelona i que han pres la decisió després de constatar que Airbnb no assistirà a l'esdeveniment i que Uber només hi participarà breument. De fet, les protestes estaven anunciades per la presència d'Uber, Airbnb i Glovo, ja que consideren que es tracta "d'especuladors financers". Es preveia una protesta d'uns 1.000 taxis.
Els sindicats expliquen que, després de l'anunci de les mobilitzacions, es va obrir una via de diàleg amb l'Ajuntament de Barcelona i que dimarts es reuniran amb representants del consistori, entre ells, la regidora de Mobilitat, Rosa Alarcón.
Els opositors al saló alternatiu al Mobile desconvoquen les protestes
Elite Taxi, Riders X Derechos i el Sindicat de Llogaters es reuniran el pròxim dimarts 25 de febrer amb l'Ajuntament de Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de febrer de 2020 a les 20:09
Et pot interessar
-
Societat La població menor de 16 anys cau per sota del 15% a Catalunya
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»
-
Societat L'actriu argentina Ana Carolina anima a parlar català sense vergonya a les xarxes
-
Societat El temps d'aquest divendres 18 de juliol: la calor no s'atura
-
Societat Els Mossos detenen a 17 persones que es dedicaven a la revenda de mòbils robats a Barcelona
-
Societat Cursos de català a municipis petits: qui s'hi pot inscriure?