Els treballadors de TV3 han reclamat al govern espanyol que es mantinguin els dos múltiplex de TDT de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, després que hagi transcendit que el govern espanyol podria suprimir-ne un en el marc de la reordenació de l'espai radioelèctric per cedir espai al servei 4G de les companyies de telefonia.
Segons el comitè, "aquesta amputació" suposaria "renunciar" a part de l'oferta televisiva i "competir en inferioritat de condicions" contra la resta de cadenes. A més es recorda que suprimir, fa dos anys, els canals 3XL i la meitat del 33 i del Super3 argumentant raons pressupostàries va ser un "error".
Segons els representants dels treballadors de la televisió catalana, els dos múltiplex són necessaris per "continuar garantint i consolidant" l'oferta de servei públic en català, estendre l'emissió en alta definició a tot el territori i aconseguir que programes com els desconnectats territorials del "Telenotícies Comarques" arribin arreu. Finalment, el comitè d'empresa de TV3 conclou: "Celebrem que el govern de la Generalitat i la direcció de la CCMA es comprometin en la defensa contundent del segon múltiplex".
Els treballadors de TV3 volen mantenir els dos múltiplex
Segons el comitè, "aquesta amputació" suposaria "competir en inferioritat de condicions" contra la resta de cadenes
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de maig de 2014 a les 17:17
Et pot interessar
-
Societat La justícia suspèn les multes a dues aerolínies per cobrar l'equipatge de mà
-
Societat Els joves i la violència de gènere: un 23% dels homes i un 13% de les dones la neguen
-
Societat Catalunya necessita gairebé 14.000 infermeres per arribar a la mitjana europea
-
Societat Adeu definitiu a una de les botigues mítiques del centre de Barcelona
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 28 i 29 de juny
-
Societat La meitat dels nascuts en democràcia la veu perjudicial per al repartiment equitatiu de la riquesa