Una dona de 79 anys es troba en estat crític després de ser atropellada dues vegades per un mateix vehicle a l'avinguda de Pinyana de Lleida.
Els fets han passat poc després de les dotze del migdia quan el turisme ha atropellat la víctima i, posteriorment, hauria tornat a passar pel seu damunt quan estava fent maniobres per aparcar el vehicle.
Després d'aquests fets, el conductor hauria marxat a peu sense socórrer la dona, que ha estat traslladada a l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova en estat crític. Poc després, agents de la Guàrdia Urbana han arrestat l'home.
En estat crític una dona que ha estat atropellada dos cops per un vehicle a Lleida
El conductor ha marxat del lloc dels fets sense socórrer la víctima i ha estat detingut poc després per la Guàrdia Urbana
ARA A PORTADA
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
-
Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre Redacció
Publicat el 23 de desembre de 2019 a les 14:27
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 18 de juliol: la calor no s'atura
-
Societat Els Mossos detenen a 17 persones que es dedicaven a la revenda de mòbils robats a Barcelona
-
Societat Cursos de català a municipis petits: qui s'hi pot inscriure?
-
Societat Un aspirant a bomber s'aprofita de la llei trans per aconseguir plaça
-
Societat Mor un jove ofegat a la platja de la Barceloneta
-
Societat L'Ajuntament i el Port de Barcelona tanquen un acord per reduir les terminals de creuers