El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha deixat en llibertat provisional el jove de 19 anys detingut aquest dilluns per robar cablejat de les vies del tren de l'AVE que va provocar un caos a la línia entre Barcelona i Madrid. Segons han informat des del TSJC, té prohibit sortir del país, se li ha retirat el passaport i haurà de comparèixer de manera periòdica al jutjat.
Els Mossos d'Esquadra el van detenir el mateix dilluns al municipi de Santa Oliva, a la comarca del Baix Penedès. Se l'investiga per presumptes delictes de danys i estralls pel robatori d'uns 600 metres de fibra òptica i senyalització de les vies ferroviàries de l'AVE. L'acte vandàlic va tenir lloc la matinada anterior a dilluns.
Cap a les 2.30 hores es van detectar afectacions a les comunicacions, senyalització, detectors de caigudes d'objectes i altres dispositius de seguretat entre l'Arboç i Figueres. Tècnics de la companyia es van desplaçar fins a diferents punts del trajecte i han detectat diversos talls de cable de fibra òptica.
[plantillavirals]
En llibertat provisional el jove de 19 anys acusat de robar el cablejat que va provocar el caos a l'AVE
Societat
Se l'investiga per presumptes delictes de danys i estralls pel robatori d'uns 600 metres de fibra òptica i senyalització
- Passatgers afectats a l'estació de Sants -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
09 d’agost de 2022 a
les 17:55
Et pot interessar
-
Societat
«Catalunya last call», o quan l'estiu convida a alçar la mirada
-
Societat
El periodista Fonsi Loaiza denuncia una agressió ultra: «No em fareu callar»
-
Societat
Els gossos també pugen al tren: Renfe estrena bitllets per a mascotes
-
Societat
El Memorial Democràtic recupera dades «inèdites» de 37.000 catalans de les Milícies Antifeixistes
-
Societat
Els veïns de dos dels edificis afectats per l'esvoranc de l'L9 tornaran a casa dilluns
-
Societat
L'Estat manté la policia a la comissaria de Via Laietana malgrat declarar-la espai de memòria
