[youtube]youtube.com/watch?v=-JNafxJ4ZGs[/youtube]
Ensurt aquest diumenge al migdia a l'estació de metro de Sant Martí a l'L2 per la caiguda d'una planxa del sostre del recinte. Segons ha informat el consistori, la incidència s'ha produït a un quart d'una del migdia.
Per causes que es desconeixen, s'ha desprès una placa de ferro del sostre de l'estació i ha caigut a la via, amb gran terrabastall i algunes guspires.
Com a mesura preventiva s'han desallotjat les andanes i els passatgers d'un comboi de metro, "sense greus conseqüències".
Diverses dotacions dels Bombers de Barcelona i patrulles dels Mossos d'Esquadra han treballat a la zona –tallant fins i tot un carrer- i s'ha pogut restablir la normalitat a l'L2 uns 20 minuts després de l'incident, cap a les 12.40 hores.
Ensurt a l'estació metro de Sant Martí per la caiguda d'una planxa del sostre
L'incident ha obligat a desallotjar els passatgers de les andanes i d'un comboi
ARA A PORTADA
-
Orriols provoca el Parlament i celebra que Illa hagi desarticulat l'oposició a Ripoll Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
-
-
RAC1 segueix líder i suma 1,1 milions d'oients i Catalunya Ràdio torna a créixer en el primer EGM del 2026 Víctor Rodrigo
-
El davantal de Jordi Basté per celebrar els nous rècords de RAC1 a l'EGM, amb missatge emotiu inclòs: «No ho oblidem mai» Víctor Rodrigo
Publicat el
02 de maig de 2021 a
les 17:22
Et pot interessar
-
Societat
«Quan vam guanyar el Pulitzer, la gent ens donava les gràcies per representar la comunitat»
-
Societat
El Tercer Sector Social lamenta el «poc temps» per acollir-se a la regularització de migrants
-
Societat
Més canvis al Bloc Sant Agustí: els jutjats donen la raó al Sindicat de Llogateres i suspenen el desnonament del Txema
-
Societat
Mitjans internacionals es conjuren per a un periodisme local en temps d'hiperconnexió digital
-
Societat
Un ferit greu en un tiroteig al districte de Sant Martí de Barcelona
-
Societat
Mor una vianant atropellada en un sinistre a Sarrià-Sant Gervasi
