Situació estrambòtica a Fornells de la Selva. Els Mossos d'Esquadra han detingut una persona després d'estavellar el seu vehicle contra un restaurant, fugir del lloc dels fets i negar-se a fer la prova d'alcoholèmia pertinent. En concret, els agents de la policia catalana l'han detingut a Girona.
Segons el relat policial, l'home detingut ha xocat contra la terrassa del restaurant, ha trencat els vidres de l'establiment, ha danyat un altre vehicle estacionat davant en maniobrar per fugir i ha sortit conduint d'allà de manera molt temerària.
Després de diverses hores intentant localitzar-lo, els Mossos l'han trobat a la capital gironina, on s'ha negat a sotmetre's a la prova d'alcoholèmia i se l'ha acabat detenint. Està a l'espera de passar a disposició judicial.
[plantillavirals]
Estavella el cotxe contra un restaurant, fuig destrossant més vehicles i es nega a fer la prova d'alcoholèmia
Societat
Els Mossos d'Esquadra detenen un conductor a Girona després de protagonitzar un accident a Fornells de la Selva
- Imatge d'arxiu d'una detenció dels Mossos -
- Mossos d'Esquadra
ARA A PORTADA
-
Societat Tres preguntes estancades a Ceuta, vint dies després de l'esclat de la crisi migratòria David Cobo
-
Societat Interior eleva fins als 2.168 els menors migrants a Ceuta després de la crisi migratòria ACN
-
Boscos Josep Antoni Mur, inspector en cap dels Agents Rurals: «Augmentar penes pels incendis intencionats no tindria cap efecte» Arnau Urgell i Vidal | Carlos Albaladejo
-
Publicat el
12 d’octubre de 2022 a
les 13:10
Et pot interessar
-
Societat
Crit d'alerta d'una actriu catalana per retards del sistema de dependència: «És cosa de vida o mort»
-
Societat
El Consell General del Poder Judicial demana reforços a Ceuta per l’impacte «extraordinari» de la crisi migratòria
-
Societat
Fal·lera a edificis de Barcelona per prohibir-hi els pisos turístics: l'Ajuntament augmenta els ajuts previstos
-
Societat
Els treballadors en vaga a l'aeroport del Prat no afluixen: «No és un caprici»
-
Societat
Cambrils recorda les víctimes dels atemptats nou anys després
-
Societat
Mor Ernest Sena, exdirector de l’Institut Català de Finances
