L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha participat aquest dissabte a una trobada internacional de líders polítics progressistes contra la dreta populista organitzada pel senador nord-americà Bernie Sanders. "Amb aliances construïdes des de baix, podem vèncer als Salvinis, Bolsonaros i Trumps del món", ha assegurat Colau.
L'altre representant europeu a la trobada ha estat l'exministre de Finances de Grècia, Yanis Varoufakis. També hi han participat l'economista Jeffrey Sachs, la membre del Canadian House of Commons, Niki Ashton i l'economista i periodista David McWilliams, a banda del mateix Sanders.
Colau ha reclamat "amplificar totes les alternatives que estem construint al voltant del món" per combatre "la racista, violenta, homofòbica i sexista extrema dreta".
Sanders assenyala Trump
El senador ha aprofitat l'esdeveniment per criticar el president dels Estats Units, Donald Trump: "Des que ell governa, l’expectativa de vida ha caigut per tercer any consecutiu; cal que desenvolupem una agenda que atengui els problemes de tots els ciutadans, no només de l’1%".
Sanders també ha rebutjat el missatge xenòfob de Trump i ha assegurat que "l'enemic no és un immigrant mexicà sinó Wall Street".
Front comú de Colau i Sanders contra la «dreta populista» de Trump, Salvini i Bolsonaro
El senador dels Estats Units, Bernie Sanders, ha convicat l'alcaldessa de Barcelona i l'exministre de Finances grec a una trobada de polítics progressistes contra la dreta populista
ARA A PORTADA
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
-
Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre Redacció
Publicat el 01 de desembre de 2018 a les 17:42
Actualitzat el 01 de desembre de 2018 a les 18:06
Et pot interessar
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»
-
Societat L'actriu argentina, Ana Carolina, anima a parlar català sense vergonya a les xarxes
-
Societat El temps d'aquest divendres 18 de juliol: la calor no s'atura
-
Societat Els Mossos detenen a 17 persones que es dedicaven a la revenda de mòbils robats a Barcelona
-
Societat Cursos de català a municipis petits: qui s'hi pot inscriure?
-
Societat Un aspirant a bomber s'aprofita de la llei trans per aconseguir plaça