La Casa Reial ha emès un comunicat aquest dilluns a la nit després que Joan Carles emprengués el viatge de tornada a Abu Dhabi. Segons el comunicat, el rei emèrit ha manifestat la seva voluntat d'establir el seu lloc de residència de forma permanent i estable als Emirats Àrabs Units.
[noticiadiari]2/234677[/noticiadiari]
El mateix comunicat també informa de la decisió de Joan Carles d'organitzar la seva vida personal i el seu lloc de residència en àmbits de caràcter privat. En aquest sentit, la Casa Reial obre la porta a la possibilitat que Joan Carles pugui tornar a viure a Espanya en un futur on podria "continuar gaudint de la major privacitat possible".
Durant aquest dilluns, el rei emèrit ha pogut retrobar-se amb tota la família reial, Sofia inclosa, tot i que aquesta darrera ha estat absent a l'hora de dinar per ser positiva en Covid-19. Els actuals monarques -Felip VI i Leticia-, acompanyats de la infanta Sofia però sense la princesa Leonor, la infanta Elena i els fills i la infanta Margarita han compartit la trobada amb l'emèrit, després que aquest hagi visitat Sanxenxo durant el cap de setmana.
[plantillavirals]
La Casa Reial obre la porta a la possibilitat que Joan Carles torni a viure a Espanya
L'emèrit, que ha passat el dia a la Zarzuela i s'ha trobat amb Felip VI, ha emprès el viatge de tornada a Abu Dhabi

- Joan Carles I, en la seva arribada a Madrid -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de maig de 2022 a les 20:06
Et pot interessar
-
Societat Els ajuntaments de la Catalunya Nord i Òmnium recorren la prohibició del català als plens
-
Societat Un estudi determina que la telemedicina redueix a un 54% la mortalitat en insuficiència cardíaca crònica
-
Societat El Govern obre un expedient a la DGAIA pel cas d'abusos a una nena tutelada de 12 anys
-
Societat Fins a 17 comarques, en alerta de perill per forts ruixats aquest dimecres
-
Societat Dos trens per hora i sentit a l'R2Sud de Rodalies i retards en sis línies més
-
Societat Aquests són els països d'Europa amb més i menys drets LGBTIQ+ el 2025