La Guàrdia Urbana de Barcelona incorporarà properament 260 nous agents. Provenen de la 95a promoció del cos de policia, que van superar les oposicions convocades al passat juny. Més del 40% dels nous policies, 105, són dones.
La immensa majoria de les noves incorporacions han començat aquesta setmana dos cursos de l'Escola de Policia. Aviat també s'incorporaran en pràctiques a les diferents unitats del cos barceloní acompanyats d'altres agents amb experiència. Un cop superat un any de servei, seran nomenats agents del cos com a funcionaris de carrera.
Enguany, es convocaran també 150 noves places, xifra que permetrà superar els 3.500 agents al cos, la més elevada de la història.
Aquesta setmana també s'ha anunciat que Interior reservarà un 40% de noves places de Mossos, Bombers i Agents Rurals per a dones. Tots tres cossos encara estan molt masculinitzats.
La Guàrdia Urbana de Barcelona incorporarà 260 nous agents, un 40% dones
El cos convocarà 150 noves places aquest any, superant així la xifra rècord de 3.500 agents
- Un agent de la Guàrdia Urbana de Barcelona. -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de gener de 2022 a
les 11:01
Et pot interessar
-
Societat
El Barça se suma al Correllengua Agermanat, que sortirà del Camp Nou i recorrerà tots els Països Catalans
-
Societat
Cinc línies continuen amb trams tallats cinc setmanes després de l'accident de Gelida
-
Societat
Salut incentivarà els CAP que redueixin la llargada de les baixes
-
Societat
Reobre l'AP-7 a l'Hospitalet de l'Infant, que estava tallada en sentit nord per un camió bolcat
-
Societat
Els detalls de la proposta de Pisarello per fer gratuït el metro: començar pels caps de setmana, joves i gent gran
-
Societat
Continuen els retards als trens: fins a 25 minuts en diverses línies regionals i fins a una hora a l’R11
