El temporal de neu que ha afectat la demarcació de Lleida aquest dissabte ha afectat també una casa de colònies del municipi de Montoliu de Segarra (Segarra). Segons ha explicat l'alcalde, Vicenç Roig, al Suplement de Catalunya Ràdio, la casa ha quedat sense llum, per la qual cosa no s'ha pogut obrir la calefacció.
Dins la casa s'hi trobaven 90 nens de quatre anys, que en paraules del propi batlle "han hagut de dormir per parelles i abraçats per combatre el fred". Roig ha indicat que l'estat dels menors és bo, si bé s'ha queixat del mal servei de la companyia Fecsa, que no ha resolt l'avaria que s'ha produït a les set del matí del dissabte. "No ens poden dir l'hora de solució", ha lamentat l'alcalde.
La neu deixa sense llum una casa de colònies de la Segarra amb 90 nens de quatre anys a dins
Societat
L'alcalde de Montoliu de Segarra assegura que els menors han hagut de dormir abraçats i en parelles
ARA A PORTADA
-
-
Política Gabriel Rufián dona el sí a Oriol Junqueras i tornarà a encapçalar la llista d'ERC al Congrés Ferran Casas i Manresa | Neus Climent
-
-
Política 29-N, entre Maricarmen i l'amnistia Neus Climent | Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Entre la nostàlgia i l'oportunitat: per què Puigdemont, Junqueras i Colau continuen a primera fila? Oriol March
Publicat el
26 de març de 2017 a
les 10:11
Et pot interessar
-
Societat
El municipi menys habitat de Catalunya
-
Societat
Accident doble a l'AP-7: quatre ferits en un xoc a Santa Perpètua de Mogoda
-
Societat
El papa Lleó XIV s’operarà d’un nòdul al pulmó
-
Societat
Estan en perill els dialectes del català?
-
Societat
Els decrets no t’abaixaran el lloguer
-
Societat
Mor l'advocat Joan Piqué Vidal als 93 anys
