El grup musical La Pegatina ha llançat aquest divendres "La meva gent", un EP amb sis cançons, totes en català per primera vegada. Un gir de 180 graus, després de publicar tot just fa sis mesos el disc "Hacia otra parte", en castellà i ple de col·laboracions en castellà. Ara, volen mostrar les seves "arrels" al món, donar veu al seu vessant autòcton i reivindicar la seva cultura materna, han explicat.
Canvia la llengua, però no l'estil. La rumba anirà, en aquest cas, de la mà d'Els Amics de les Arts, The Tyets, Santa Salut i Jazzwoman, amb qui han col·laborat. Tot, quan la banda està a punt de fer 20 anys, que celebraran amb una gira internacional, així com diverses actuacions en directe arreu de Catalunya.
[noticiadiari]2/238286[/noticiadiari]
El treball està produït novament per Tato Latorre, amb qui ja havien treballat altres vegades. Pel que fa a la part audiovisual, el reconegut director i animador Manu Viqueira ha estat l'encarregat de portar el timó. Guillem Bosch s'ha encarregat de dissenyar les portades.
[plantillavirals]
La Pegatina llança «La meva gent», el seu primer disc íntegrament en català
La publicació arriba abans del 20è aniversari de la banda, que celebrarà amb una gira mundial
ARA A PORTADA
-
Així s'ha gestat (i ha fet equilibris) la Santa Aliança empresarial pel finançament Pep Martí i Vallverdú
-
«Una millora important, però no suficient»: els empresaris es posicionen sobre el finançament Pep Martí i Vallverdú
-
Les reserves de neu del Pirineu oriental ja superen el consum anual d'aigua a Barcelona Arnau Urgell i Vidal
-
Els sindicats i Òmnium donaran suport a la manifestació dels usuaris de Rodalies del 7 de febrer Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Publicat el
02 de desembre de 2022 a
les 18:55
Et pot interessar
-
Societat
Totes les sensibilitats per Palestina (i Rosalia) desborden el Palau Sant Jordi
-
Societat
Un ferit greu i un esquiador mort en una allau a Benasc
-
Societat
Els usuaris de Rodalies rebutgen la presència del PP a la manifestació: «No són benvinguts»
-
Societat
Albiol va més enllà i ara demana desallotjar els sensellar acampats sota un pont
-
Societat
Barcelona haurà de readmetre o indemnitzar un cuiner acomiadat per no assolir el nivell de català
-
Societat
Una Església «més valenta» i la llengua com a acollida: el full de ruta dels cristians catalanistes
