[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lHTWGfaJsLQ[/youtube]
La poeta Dolors Miquel ha assegurat que no va ser ella qui va escollir el poema "Mare Nostra" que va llegir en l'entrega dels Premis Ciutat de Barcelona del 15 de febrer, una paròdia del Pare Nostre amb contingut sexual.
En un apunt al seu Facebook aquest dimarts, Miquel ha assegurat "No el vaig escollir jo. Va ser una espècie de simpàtica i agradable imposició dels que portaven l'assumpte dels premis per a Colau."
La poeta ha assenyalat que, tot i que els organitzadors no van pensar que es formaria tal enrenou, "no van calcular i van desaparèixer ràpidament".
"A Colau i al seu consistori els agrada muntar xous de l'estil. Manipular amb cortines d'espectacle", ha lamentat Miquel. La lectura del poema, al Saló de Cent del consistori barceloní, va motivar irades reaccions, com la del president del PP a l'Ajuntament, Alberto Fernández Díaz, que es va aixecar i va abandonar l'acte.
La poeta Dolors Miquel diu que no va escollir la versió del Pare Nostre sexual
Societat
L'escriptora assegura que "a Colau i al seu consistori els agrada muntar xous de l'estil" i "manipular amb cortines d'espectacle"
ARA A PORTADA
-
-
Successos Els Bombers continuen treballant en l'incendi a l'Alta Ribagorça, que ja ha cremat 37 hectàrees Pau Espí Solé | Natàlia Pinyol
-
Terra El canvi climàtic ha fet 20 vegades més probables els megaincendis d'aquest estiu Arnau Urgell i Vidal
-
-
Terra Ho confirma el Meteocat: Catalunya pateix el juliol més càlid de la història Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
26 de juliol de 2016 a
les 19:28
Et pot interessar
-
Societat
La ronda de Dalt tindrà des de dilluns un carril tallat per sentit entre les sortides 5 i 6
-
Societat
Un gimnàs a l'aire lliure davant el mar: «Fem esport i comunitat tot i la calor»
-
Societat
Ferit greu un home després de caure d'un vaixell i tallar-se amb l'àncora al litoral de Barcelona
-
Societat
Les assignatures que el Parlament ha deixat per setembre
-
Societat
La UE reunirà dimarts d'urgència els ministres d'Interior per abordar la crisi migratòria de Ceuta
-
Societat
Treure la llengua de l'armari: així són les trobades LGTBIQ+ en català
