La policia espanyola ha alliberat pràcticament tots els interns del Centre d'Internament d'Estrangers (CIE) de la Zona Franca, segons ha avançat Eldiario.es. Les restriccions a l'espai aeri a causa de la declaració d'estat d'alarma dificulta poder dur a terme deportacions i la normativa estableix que un intern ha de sortir del centre si hi passa 60 dies sense ser expulsat.
Actualment continuen al CIE cinc interns i dues persones més que internades en substitució d'una pena de presó. Les altres 40 persones que hi estaven tancades, han estat alliberades.
Aquest informació ha transcendit el mateix dia que entitats socials han fet pública la denúncia d'un intern presumptament agredit per agents de la policia espanyola.
Des de feia dies, els interns del CIE estaven fent una protesta pacífica per demanar mesures contra el coronavirus al centre.
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198648[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198658[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
La policia espanyola allibera els interns del CIE de la Zona Franca
La restricció de vols en el marc de l'estat d'alarma dificulta les deportacions
- Un operari desinfectant els parquímetres de Vic. -
- Adrià Costa
- La plaça Major de Vic pràcticament deserta. -
- Adrià Costa
- La dependenta d'una carisseria del centre de Vic, treballant amb mascareta. -
- Adrià Costa
- Una dona passeja els gossos, Manlleu -
- Adrià Costa
- Gel antibacterià pels clients d'una farmàcia de Manlleu. -
- Adrià Costa
- Ciutadans amb mascareta, a Barcelona. -
- Adrià Costa.
ARA A PORTADA
-
El Govern preveu la reobertura total de Rodalies a principis de la setmana vinent Bernat Surroca Albet
-
-
-
Junts planteja «reordenar» el sistema d'ajudes per fomentar «l'autonomia i no la dependència» Lluís Girona Boffi
-
La Moncloa esquiva l'autocrítica per la debacle a l'Aragó i apunta al PP: «És el llevaneus de Vox» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
19 de març de 2020 a
les 19:44
Et pot interessar
-
Societat
Robatori de pel·lícula a una Vall de Núria coberta per la neu
-
Societat
La segona proposta del PDUM contempla més de 160.000 nous habitatges a l'àrea metropolitana
-
Societat
Collboni desallotja l'assentament més gran de Barcelona sense alternatives suficients i amb policia espanyola
-
Societat
El metro i el bus de Barcelona baten rècords històrics el 2025 i superen els 709 milions de viatgers, segons l'INE
-
Societat
Feina nova, vida nova: es busquen treballadors al poble més alt de Catalunya
-
Societat
Dispositiu policial a l'àrea de Barcelona i el Penedès contra una banda transnacional implicada en el tràfic d'haixix
