La sala de teatre del Principal de Barcelona va ser precintada aquest divendres a la nit per utilitzar aquest espai com una discoteca sense tenir llicència, segons informa l'ajuntament de la ciutat. La decisió s'ha pres després d'una inspecció de la Guàrdia Urbana a aquest local, el passat 18 d'octubre. El cos va comprovar que es feia servir com a sala de ball, que es consumien begudes i que no es respectava l'horari de tancament.
D'altra banda, el districte també ha precintat aquesta matinada els equips de reproducció musical de les terrasses de tres locals del Front Marítim: Opium, Shoko i Pachá. Cp dels tres tenia l'autorització pertinent per reproduir música a l'exterior.
Amb aquestes mesures l'Ajuntament de Barcelona vol garantir el dret al descans dels veïns del districte de Ciutat Vella.
L'Ajuntament de Barcelona precinta la sala de teatre del Principal perquè s'utilitzava com a discoteca
Societat
La decisió s'ha pres després d'una inspecció de la Guàrdia Urbana
ARA A PORTADA
-
-
Política Operació per blindar la pluralitat del Congrés abans de la tempesta ultra Lluís Girona Boffi
-
-
Successos L'incendi de Senet ja ha cremat 44 hectàrees i amenaça el parc nacional Pau Espí Solé | Natàlia Pinyol
-
Terra El canvi climàtic ha fet 20 vegades més probables els megaincendis d'aquest estiu Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
24 d’octubre de 2015 a
les 21:01
Actualitzat el
24 d’octubre de 2015 a les
21:02
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi de vegetació agrícola a l'Anoia
-
Societat
La ronda de Dalt tindrà des de dilluns un carril tallat per sentit entre les sortides 5 i 6
-
Societat
Un gimnàs a l'aire lliure davant el mar: «Fem esport i comunitat tot i la calor»
-
Societat
Brussel·les dona suport a Espanya: «La resposta europea ha de ser decidida, ràpida i unitària»
-
Societat
Ferit greu un home després de caure d'un vaixell i tallar-se amb l'àncora al litoral de Barcelona
-
Societat
La UE reunirà dimarts d'urgència els ministres d'Interior per abordar la crisi migratòria de Ceuta
