La causa de la mort sobtada de l'actriu Charlbi Dean, de només 32 anys, ha deixat de ser una incògnita aquest divendres. La protagonista d'"El triángulo de la tristeza" i recent guanyadora de la Palma d'Or a Canes va patir una sepsis bacteriana, segons ha revelat una portaveu de l'Oficina del Metge Forense en Cap de Nova York.
Dean va morir el 29 d'agost en un hospital de la gran ciutat que no dorm mai, en patir una malaltia "inesperada" de la qual no se'n va oferir més informació. La jove no tenia melsa, un òrgan de l'abdomen clau del sistema immunitari que li va ser extirpat arran d'un accident de trànsit fa 13 anys. Així ho va explicar el seu germà, Alex Jacobs, a la revista Rolling Stone. Per aquest fet, era més vulnerable a patir una infecció.
Més concretament, va ser un bacteri del gènere Capnocytophaga, que s'acostuma a desenvolupar a la boca dels humans, gossos i gats, entre altres mamífers; i es pot transmetre amb la saliva. La infecció va ser molt agressiva en el cas de l'actriu, que va morir poc després de contràure-la.
Nascuda a Ciutat del Cap el 1990, Dean havia participat en pel·lícules com "Spud", el film amb què va debutar al cinema el 2010; "La carrera de la mort: Infern", i el film de terror "Don't Sleep". A més, també havia aparegut en nou episodis de la sèrie "Black Lightning", una de les produccions del canal The CW basada en personatges de DC Comics.
[plantillavirals]
L'autòpsia revela la causa de la mort sobtada de l'actriu Charlbi Dean
La protagonista d'"El triángulo de la tristeza" i recent guanyadora de la Palma d'Or a Canes, de 32 anys, va patir una infecció bacteriana
- L'actriu Carlbi Dean ha mort als 32 anys -
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de desembre de 2022 a
les 18:26
Et pot interessar
-
Societat
L'R8, la línia de Rodalies orbital que està infrautilitzada
-
Societat
El nou pla d'usos de Ciutat Vella passa un nou filtre: el «sí» de Junts fa que Collboni no necessiti més suports
-
Societat
La crisi de l'habitatge arriba als pobles: per què els preus continuen disparats?
-
Societat
Tres complements salarials i més reforç per a la inclusiva: la lletra petita de la nova oferta d'Educació
-
Societat
L'excap del CNI a Girona, sobre el 17-A: «La pregunta no era si hi hauria un atemptat, sinó quan i on»
-
Societat El Gremi de Llibreters denuncia una vintena de pràctiques que «posen en perill» les llibreries
