"A Cadaqués, la natura ha vençut el Club Med". Amb aquest títol, el diari francès Le Monde recorda la desaparció de la vila de vacances que entre el 1962 i el 2004 va ocupar un indret privilegiat del Cap de Creus i que posteriorment va ser enderrocada fins al punt que a l'actualitat, "no en queda res".
L'article relata com els 400 bungalous i les "plantes exòtiques que donaven un caràcter fictici iexhuberant" han estat substituïts per la vegetació autòctona.
«Le Monde» recorda la desaparició del Club Med de Cadaqués
La vila de vacances va ser enderrocada i actualment "no en queda res"
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’octubre de 2013 a
les 19:20
Et pot interessar
-
Societat
Investiguen una agressió homòfoba a un menor per part d'un grup de joves a Mataró
-
Societat
Desallotgen una desena d'habitatges després de l'esfondrament d'una casa a Arenys de Mar
-
Societat
La Catalunya Nord vota el seu nom malgrat les traves franceses
-
Societat
Detingut un home acusat de robar 34 mòbils durant el Sónar
-
Societat
Controlats els incendis de vegetació a l'Alt Empordà i el Garraf
-
Societat
L'empresa catalana responsable de l'espectacle amb drons de la Sagrada Família guanya un rècord Guinness
