Les tempestes que aquest diumenge han afectat molts punts del territori català han deixat uns 16.000 abonats sense llum, segons Endesa. La companyia elèctrica ha informat que la xifra d'afectats sense subministrament elèctric fluctua molt, ja que varia en funció de la intensitat de la tempesta i dels punts per on passa.
Entre els municipis més afectats hi ha Castelldefels (Baix Llobregat), que cap a les vuit del vespre tenia 5.600 clients sense llum; Viladecans, on n'hi ha 1.600; Mont-roig del Camp (Baix Camp), on hi ha uns 3.400 afectats; Sabadell, on hi ha 2.400 abonats sense llum, i Vacarisses, on n'hi ha un miler. En la majoria de casos els talls de llum es produeixen pels sistemes de seguretat de les línies, que en detectar les condicions atmosfèriques adverses es desconnecten. Un cop passa la tempesta, però, el sistema elèctric fa reconnexions automàtiques.
Les tempestes deixen sense llum uns 16.000 abonats d'arreu de Catalunya
Entre els municipis més afectats hi ha Castelldefels, Mont-roig del Camp, Sabadell, Viladecans i Vacarisses
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de juliol de 2017 a
les 19:16
Et pot interessar
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
