L'Espai Macià de les Borges Blanques ha rebut noves amenaces i insults cap a l'equipament i els seus gestors, aquesta vegada a través d'una missiva que els ha arribat per correu electrònic. Això ha passat quan encara no fa una setmana que dos desconeguts van entrar amb la cara tapada a la planta baixa d'aquest museu que recorda la vida i trajectòria del president Francesc Macià i van llançar material a terra i amenaçar de mort al funcionari que hi havia treballant.
La Junta de Govern local de l'Ajuntament de la capital de les Garrigues ha aprovat aquest dimarts la instal·lació de 4 càmeres de videovigilància d'alta resolució per tal d'augmentar la seguretat de l'equipament municipal.
Aquest mateix dimarts al matí s'han ampliat les denuncies davant els Mossos d'Esquadra dels fets ocorreguts la setmana passada amb una de nova pel correu electrònic amb noves amenaces i insults que s'ha rebut a l'Espai Macià.
Les quatre càmeres estaran operatives en molt pocs dies, cobriran diferents angles i punts d'accés a la plaça on hi ha ubicat l'edifici cultural i disposen de visió nocturna, accés remot, sistema d'alerta al mòbil i al correu electrònic, alerta de moviment, connexió amb la policia i enregistrament continuat de 24 hores.
La regidora de Governació i Seguretat Ciutadana, Núria Palau, ha volgut agrair els centenars de missatges de condemna per l'agressió patida i les mostres de suport als treballadors i responsables públics afectats. Palau ha destacat que no descarten ''instal·lar altres mesures complementàries per tal de preservar la integritat física de l'equip humà que gestiona l'Espai Macià, i la seguretat de les instal·lacions i el patrimoni històric que acullen''.
L'Espai Macià de les Borges Blanques rep noves amenaces per correu electrònic
Societat
L'Ajuntament aprova la instal·lació de 4 càmeres de videovigilància d'alta resolució per tal d'augmentar la seguretat de l'equipament municipal
ARA A PORTADA
-
Política La patronal també «vota» el 29-N: mà dura contra els aldarulls i xoc per la vaga general Pep Martí i Vallverdú
-
Societat Internament en règim tancat per a tres dels menors detinguts pels aldarulls de dissabte a Barcelona ACN
-
Societat Ruta pel centre de Barcelona després dels saquejos: operaris a contrarellotge i Albiol en campanya David Cobo
-
Política Els Mossos investiguen qui hi ha darrere dels aldarulls de Barcelona: «Algú vol desestabilitzar» Bernat Surroca Albet
-
Política Junts i ERC augmenten la pressió sobre Parlon pels aldarulls a Barcelona Oriol March | Lluís Girona Boffi
Publicat el
24 de maig de 2016 a
les 14:09
Et pot interessar
-
Societat
Trenta anys d'autogestió de l'Àrea Bàsica de Salut Vic Sud
-
Societat
L'accident al Montseny evidencia les mancances del servei de busos a Catalunya
-
Societat
Alerta policial per una nova convocatòria de saquejos a Sants i plaça d'Espanya
-
Societat
Neix l'Associació Catalana de l'Esmorzar de Forquilla
-
Societat
Els veïns afectats per l’esvoranc de l’L9 al Putxet tenen «por» de tornar a casa
-
Societat
Una coneguda plataforma de comerç en línia aplicarà mesures per evitar la venda de productes il·legals
