El jutjat de Terrassa en funcions de guàrdia ha deixat aquest divendres en llibertat amb càrrecs les dues persones que van ser detingudes dijous al vespre durant la manifestació antifeixista. Els dos arrestats han estat traslladats des de la comissaria dels Mossos d'Esquadra i s'han acollit al seu dret a no declarar. El jutge els atribueix un delicte de desordres públics.
En la protesta, agents dels Mossos d'Esquadra que feien un cordó al voltant dels simpatitzants de Vox van carregar contra els manifestants antifeixistes. Les càrregues van finalitzar amb dos detinguts i desenes de ferits, entre ells la diputada de la CUP Maria Sirvent.
Una vintena d'aquests manifestants ferits per les càrregues policials presentaran una demanda conjunta contra els Mossos, segons ha explicat el secretari de l'ANC a Terrassa, Pep Tomàs, que va ser una de les persones que va patir l'impacte d'una pilota de foam durant l'operatiu. "No hi havia motius per carregar, si haguessin esperat quinze minuts més la manifestació s'hauria dissolt", ha considerat Tomàs.
Llibertat amb càrrecs per als dos detinguts a Terrassa durant la manifestació contra Vox
Societat
El jutge els atribueix un presumpte delicte de desordres públics
ARA A PORTADA
-
Política Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans? Bernat Castanyer Colomer
-
-
Política L'UCE evoca Muriel Casals per recuperar la unitat: «L'independentisme era guapo» Bernat Castanyer Colomer
-
Cultura La memòria d'un Jaume I polifacètic inaugura la Universitat Catalana d'Estiu Bernat Castanyer Colomer
-
Publicat el
07 de desembre de 2018 a
les 15:55
Et pot interessar
-
Societat
El SEM atén 65 persones per les altes temperatures des del 18 d’agost
-
Societat
Què passa si la IA destrueix llocs de treball?
-
Societat
Eclipsar la realitat
-
Societat
Barcelona es regira contra una manifestació ultra i l'Ajuntament interpel·la la Generalitat
-
Societat
Sants enllesteix els guarniments de festa major amb un ull posat al cel
-
Societat
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
