Mor l'home apunyalat al coll amb un matxet a Verges
L'agressor va ser detingut la mateixa matinada al seu domicili amb la roba encara tacada de sang
- Una imatge d'arxiu d'una detenció -
- Mossos
ARA A PORTADA
Publicat el
13 d’agost de 2022 a
les 17:46
Un home n'ha apunyalat un altre al coll amb un matxet durant una discussió a Verges (Baix Empordà). La víctima ha estat traslladada d'urgències a l'hospital Josep Trueta de Girona, on ha hagut de ser intervinguda pel quiròfan arran de la gravetat de les lesions. Aquesta continua en estat crític i amb pronòstic reservat.
Segons ha avançat la periodista de la SER Anna Punsí, els fets han tingut lloc aquest dissabte al voltant de les 3 h de la matinada enmig del carrer Baix Empordà quan la propietària del restaurant Mas Pi s'havia negat a servir més copes al presumpte agressor per anar begut. Aquest s'hauria posat molt agressiu i un altre client, que s'ha posat al mig, ha rebut l'estocada amb l'arma blanca abans de fugir.
Una hora i mitja més tard, un dispositiu d'ARRO dels Mossos d'Esquadra ha pogut detenir l'agressor a l'interior del seu domicili on encara portava la roba tacada de sang de l'apunyalat. A més a més, els agents també han localitzat l'arma dels fets que havia estat amagada dins d'un test del mateix carrer.
La policia catalana manté oberta la investigació i resta a l'espera de l'evolució mèdica de la víctima per saber quin delicte acaben imputant al detingut.
Et pot interessar
-
Societat
La Generalitat irromp per salvar patrimonialment una part de la presó de la Trinitat Vella
-
Societat
Rebuig frontal de sindicats i famílies a la presència de Mossos a les escoles
-
Societat
El fruit del plàtan es cola a la Diada de Sant Jordi a Barcelona
-
Societat
El 61% dels pisos de lloguer són de «multiarrendadors»
-
Societat
La Generalitat enviarà mossos de paisà a les escoles per prevenir conflictes
-
Societat
Mor un tercer pacient de l'Hospital de Burgos afectat per rebre sis vegades més tractament del prescrit
