Un boletaire de 81 anys i veí de Sarrià de Ter (Gironès) va morir aquest divendres després de caure per un marge d'uns sis metres d'alçada a Sant Martí Vell (Gironès). Tot plegat va passar aquest divendres pels volts de les dotze del migdia en un voral de la carretera Giv-6703, en concret al punt quilomètric tretze d'aquesta via. Un veí de Sant Martí Vell va veure el cos de l'home estès a terra i sense moure's.
De seguida es va trucar els equips d'emergència i als Mossos d'Esquadra. Quan van arribar al lloc dels fets, van veure que l'home presentava un fort cop al cap i van comprovar que estava mort. Ara s'està pendent del resultat de l'autòpsia.
La policia també va trobar un cistell al costat de la víctima i una clau del cotxe que tenia aparcat en una zona propera. Un cop els agents es van desplaçar fins al vehicle van poder determinar la identitat de l'home, ja que amb ell no hi constava cap documentació. Un cop constatada la mort de l'home es va activar la comitiva judicial perquè procedís a aixecar el cadàver.
Mor un boletaire de 81 anys en caure d'un marge de sis metres a Sant Martí Vell
L'home era veí de Sarrià de Ter i tenia un fort cop al cap
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de desembre de 2018 a les 17:09
Et pot interessar
-
Societat
El temps del cap de setmana del 13 i 14 de desembre: cels ennuvolats i poques pluges
-
Societat
Estrelles, colors i català: un recorregut pels llums de Nadal a Barcelona
-
Societat
Embolic per un edifici al centre de Barcelona: les acusacions de «pelotazo» frenen els plans de Collboni
-
Societat
Fira de Barcelona preveu tancar l’exercici de 2025 amb un nou «rècord» de 350 milions d’ingressos
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 13 i 14 de desembre
-
Societat
Els fills d'Isak Andic l'homenatgen amb una carta: «Era un pare proper i afectuós»
