Mor un ciclista atropellat per un tren quan travessava les vies per un punt no permès a Molins de Rei

Societat

Els Mossos d'Esquadra investiguen el sinistre, que s'ha produït en una zona de molt poca visibilitat en el tram cap al Papiol

Publicat el 16 de setembre de 2026 a les 13:02
Actualitzat el 16 de setembre de 2026 a les 13:06

Un ciclista ha mort atropellat per un tren quan intentava travessar les vies en un punt prohibit entre Molins de Rei i el Papiol, tal com ho ha avançat El Caso i ho han confirmat fonts dels Mossos d'Esquadra a l'ACN. Tot i que hi ha una investigació oberta, els Mossos treballen amb la hipòtesi principal d'una imprudència de la víctima.

Concretament, el sinistre es va produir aquest dimarts a les 14.45 hores i va obligar a aturar la circulació en sentit Barcelona durant gairebé una hora. Al seu torn, els passatgers del comboi implicat van ser evacuats i traslladats a un altre tren per poder continuar el seu viatge.

Segons han explicat els Mossos, l'accident va passar en un punt de molt baixa visibilitat i de pas prohibit. Fins a la zona, es van desplaçar diverses unitats dels Mossos, la Guàrdia Urbana de Molins de Rei i la Policia Local del Papiol, alhora que es van activar diverses ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i dotacions dels Bombers de la Generalitat.

Ara és la policia catalana, en col·laboració amb Adif, qui manté oberta una investigació per esclarir les circumstàncies d’aquest atropellament mortal. Si bé, els indicis assenyalen a una imprudència de la víctima.

Escull Nació com la teva font preferida de Google