Un home de 64 anys ha mort este matí en una finca agrícola de Miravet (la Ribera d'Ebre) després de caure per una pendent i quedar atrapat pel tractor, segons han informat els Mossos d’Esquadra, que han rebut l’avís a les 9 del matí.
Fins al lloc dels fets s’han adreçat tres patrulles de Mossos d’Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques, inclòs un helicòpter medicalitzat.
Els Mossos han posat els fets en coneixement del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia i del Departament d’Empresa i Coneixement, d’acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.
Mor un home atrapat pel tractor a Miravet, a la Ribera d'Ebre
Societat
La víctima tenia 64 anys i ha caigut per una pendent, segons els Mossos d'Esquadra
ARA A PORTADA
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
Terra El canvi climàtic ha fet 20 vegades més probables els megaincendis d'aquest estiu Arnau Urgell i Vidal
-
Terra Ho confirma el Meteocat: Catalunya pateix el juliol més càlid de la història Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
Publicat el
02 de setembre de 2016 a
les 12:59
Et pot interessar
-
Societat
Comença la instal·lació de la barrera de contenció marítima a la frontera a Ceuta
-
Societat
Detenen un home per cometre set robatoris violents a persones grans a Barcelona
-
Societat
Cues quilomètriques a l'AP-7 en l’operació sortida de l’1 d’agost
-
Societat
Nova crida a la prudència de Protecció Civil: aquest 2026 han mort ofegades 35 persones
-
Societat
Eivissa, 53,5%
-
Societat
Tornen els bombers desplaçats als incendis de Castella i el País Valencià
