Un home ha mort aquest dissabte al matí mentre estava treballant en una empresa de la població de Vilamalla (Alt Empordà). Els Mossos han rebut l'avís a les set i vuit minuts del matí. Quan han arribat al lloc dels fets han trobat un treballador, que es trobava netejant una màquina de producció, i que s'ha quedat atrapat i ha mort.
Els serveis d'emergència s'han desplaçat per atendre'l sense poder fer res per salvar-li la vida. La víctima és un home de 26 anys, veí de Figueres i nacionalitat espanyola. A l'accident s'hi han desplaçat quatre dotacions dels Mossos i una ambulància medicalitzada del Sistema d'emergències Mèdiques (SEM).
Els mossos han posat els fets en coneixement del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Figueres i del Departament d'Empresa i Coneixement.
Mor un home de 26 anys mentre treballava a Vilamalla, a l'Alt Empordà
El jove estava netejant una màquina de producció i ha quedat atrapat
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de desembre de 2016 a les 12:25
Et pot interessar
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Les carreteres catalanes acumulen vint quilòmetres de retencions en l'operació sortida pel pont
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques
-
Societat Evacuats els 70 passatgers d'un tren avariat dins d'un túnel a Sitges
-
Societat Dos camions accidentats compliquen la circulació a l'AP-7 en l'operació sortida del pont