Un home d'uns 60 anys ha mort ofegat en una bassa de reg de l''Alfàs del Pi (Marina Baixa) a la qual suposadament va caure quan intentava ajudar els seus gossos, segons les hipòtesis amb què treballa la Guàrdia Civil.
L'home, que precisava de l'ús de crosses, va sortir a passejar aquest diumenge amb els seus gossos i, segons les hipòtesis que s'estudien, va caure a la bassa en intentar ajudar els seus cans, que també van morir. La víctima era natural de Madrid i residia a la zona de l'Albir.
Dues veïnes van ser les que es contraron a un dels gossos morts a la bassa i un altre encara amb vida a l'exterior i van donar avís a la Policia Local. Amb posterioritat, la dona de la víctima es va posar en contacte també amb els agents per comunicar que el seu marit no havia tornat del passeig.
Segons han indicat fonts municipals i de la benemèrita, l'avís s'ha rebut cap a les 17.25 hores d'aquest diumenge i es va aconseguir rescatar el cos de la bassa cap a les 19.40 hores.
Pel que sembla, segons han precisat fonts pròximes a la investigació, la caiguda de l'home va ser accidental i l'aigua tèrbola de la bassa de reg va dificultar poder trobar el cadàver.
Fonts municipals han confirmat que la tanca de la bassa estava correctament perimetrada i que dos dels pivots d'aquest perímetre estava desplaçats suposadament per poder accedir-hi.
Mor un home en una bassa quan intentava rescatar els seus gossos
L'accident ha ocorregut a Alfàs del Pi
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de maig de 2019 a les 21:03
Et pot interessar
-
Societat Un model de disciplina positiva a casa i a l’escola afavoreix el benestar emocional dels adolescents
-
Societat El temps d'aquest divendres 10 d'octubre: núvols arreu i quatre comarques en alerta de pluja
-
Societat Compra totes les entrades d'un espectacle de màgia en català... i demana que es faci en castellà
-
Societat Una de les plataformes de viatges més importants del món es passa al català
-
Societat Entre 5.000 i 6.000 feines perdudes: el cost de l'opa del BBVA al Sabadell, segons la Intersindical
-
Societat Discriminació lingüística a Amazon: dos treballadors boicotegen un transportista per parlar català