Una home de 44 anys veí de Mollet del Vallès ha mort aquest dissabte al matí en un accident a l'AP-7, a Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental). Segons el Servei Català de Trànsit, els fets han passat al punt quilomètric 144 de l’AP-7 en sentit Tarragona. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 09.00 h.
Per causes que encara s'estan investigant, hi ha hagut una col·lisió per encalç entre una moto i un camió. A conseqüència de l’accident, ha mort el conductor de la motocicleta.
Arran de la incidència, s’han activat cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, cinc dotacions de Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Mor un motorista en un xoc amb un camió a l'AP-7 a Santa Perpètua de Mogoda
Societat
El sinistre ha succeït a les nou del matí d'aquest dissabte a tocar de l'àrea de servei "El Vallès" i ja són 157 les víctimes mortals enguany a les carreteres catalanes
ARA A PORTADA
-
Boscos Marc Prohom, cap de Climatologia del Meteocat: «Les projeccions de calor fetes fa 10-15 anys estan quedant curtes» Arnau Urgell i Vidal | Carlos Albaladejo
-
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
16 de novembre de 2019 a
les 15:51
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona vol omplir de càmeres la ciutat: de 186 a 500 en menys d'un any
-
Societat
FGC talla el servei entre Gràcia i Sarrià per renovar les vies: afectacions i alternatives
-
Societat
Estabilitzat l’incendi forestal de Tírig després de tres dies actiu
-
Societat
El diari esportiu Relevo es refunda gràcies a una empresa que fomenta el sector del joc
-
Societat
Ordenen la retirada de sis models d'ulleres per veure l'eclipsi solar total
-
Societat
Barcelona culmina la reurbanització del carrer de Balmes amb més espai per als vianants
