Un muntanyenc de Vic de 39 anys ha mort aquest dissabte al migdia després d'estimbar-se al pic de la Maladeta (3.308 metres), dins el terme municipal de Benasc (Osca). Segons ha informat la Guàrdia Civil d'Osca, l'avís al 112 l'han donat pels voltants de les 12.15 hores un grup d'excursionistes que han trobat el cos de la víctima, ja sense vida, a prop del portilló Superior de la Maladeta. La persona morta és Domènec Pérez, de 39 anys d'edat, politòleg i participant habitual de les tertúlies del Canal Taronja Osona.
El cadàver presentava politraumatismes i contusions després d'haver-se precipitat per una cinglera d'uns 70 metres i uns altres 30 metres per la vessant de la muntanya. La víctima ha estat traslladada al dipòsit de cadàvers de Benasc per practicar-li l'autòpsia.
Mor un muntanyenc de Vic després d'estimbar-se al pic de la Maladeta
El politòleg Domènec Pérez, de 39 anys, ha caigut uns 100 metres i ha sofert diversos politraumatismes i contusions
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’octubre de 2013 a
les 19:12
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa cita a declarar la terapeuta, la secretària i les filles d'Isak Andic
-
Societat Matí d'incidències a Rodalies: l'R3 i l'R14 estan tallades
-
Societat
Ni rodona ni quadrada: per què la coca de Sant Joan ha de seguir unes proporcions concretes
-
Societat
Quinze coses que mai hauries de fer durant la revetlla de Sant Joan: alguna et sorprendrà
-
Societat
Investiguen una agressió homòfoba a un menor per part d'un grup de joves a Mataró
-
Societat
Desallotgen una desena d'habitatges després de l'esfondrament d'una casa a Arenys de Mar
