
Recinte on hi ha la nau industrial a Valls. Foto: ACN
Un operari ha mort aquest dimarts a Valls (Alt Camp) mentre treballava després de caure d'una altura de sis metres quan s'ha enfonsat una teulada de fibrociment. L'home tenia 65 anys i era de Valls.
Segons han informat els Mossos d'Esquadra en un comunicat, la comissaria de l'Alt Camp-Conca de Barberà ha rebut l'avís a les 10.58 hores per aquest accident ocorregut al carrer Candela de Valls.
La víctima, veí del municipi, ha estat atesa per efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) tot i que finalment ha mort en el mateix lloc de l'accident.
Fins a allà s'han desplaçat diverses patrulles dels Mossos, la Policia Local de Valls, els Bombers de la Generalitat, a més del SEM.
Els Mossos han informat de la mort al jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia i a la Conselleria d'Empresa, seguint el procediment habitual d'accidents laborals amb víctimes mortals.