Un pit bull va atacar aquest diumenge un nen de set anys a Barcelona, a la zona de jocs de Ciutat Meridiana i, arran d'aquests fets, ara els propietaris de l'animal hauran de pagar una multa de 6.900 euros. El motiu d'aquesta xifra rau en el fet que el gos no duia xip, els propietaris tampoc tenien llicència de gos perillós, anar deslligat i no estar inscrit al registre municipal. El noi que duia el gos, un jove de 16 anys, serà investigat per un delicte de lesions amb imprudència greu.
El nen va rebre diversos punts, ja que l'animal el va atacar mossegant-lo a l'aixella, al colze i a les natges. El noi va ser traslladat a l'Hospital Vall d'Hebron.
Multen amb 6.900 euros els propietaris d'un gos que va atacar un nen de set anys
El pit bull no anava lligat i el va mossegar al colze, a les natges i a l'aixella
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de març de 2019 a
les 19:17
Actualitzat el
13 de març de 2019 a les
19:18
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
