L'aerolínia nord-americana United Airlines ha anunciat un nou vol estacional sense escales entre Barcelona i Chicago. El servei començarà el 26 de maig del 2023 i operarà fins al 28 de setembre. La connexió es farà amb avions Boeing 787-8 Dreamliner amb capacitat per a 243 passatgers i la freqüència dels vols serà diària.
La nova connexió de Barcelona amb l'aeroport Chicago O'Hare se suma als vols de la companyia durant tot l'any a Nova York i els estacionals a Washkington Dulles. Els vols de Barcelona sortiran a les 14.50 hores i els de Chicago ho faran a les 21.25 hores.
El servei de vols d'estiu anunciat per la companyia per al 2023 també inclou connexions a Màlaga, Estocolm i Dubai, així com sis vols addicionals a Barcelona, Roma, París, Londres, Berlín i Shannon. Les noves rutes encara estan subjectes a l'aprovació governamental.
[plantillavirals]
Nou vol directe des de l'aeroport del Prat als Estats Units
United Airlines anuncia un vol estacional entre Barcelona i Chicago que operarà entre finals de maig i setembre

- Passatgers a l'aeroport del Prat -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
-
-
ERC insisteix a culpar Montero del bloqueig del finançament: «Tot és per unes eleccions que perdrà» Lluís Girona Boffi
-
Montero garanteix el model de finançament «com més aviat millor» però esquiva l'ordinalitat Bernat Surroca Albet
-
«Cal aturar el deteriorament de la democràcia»: el poder econòmic empeny per aprovar pressupostos Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 12 d’octubre de 2022 a les 14:32
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimarts 21 d'octubre: nuvolades a tot arreu
-
Societat Justícia construirà dos mòduls a Mas d'Enric per afrontar l'increment de reclusos
-
Societat El xef espanyol amb més estrelles Michelin tanca un restaurant de Barcelona
-
Societat Acord ERC-Collboni per reduir mig milió de visitants al Park Güell
-
Societat Saber català serà per primer cop un avantatge per tenir una guingueta a Barcelona
-
Societat Els radars fixos eviten 77 accidents cada any a les carreteres catalanes: el tipus de conductor més beneficiat