[tv3]/videos/5519507/[/tv3]
El ximpanzé que es va escapar aquest dilluns d'un zoològic de Mallorca ha estat trobat mort avui a la depuradora de la localitat de Sant Llorenç des Cardassar. La femella que vivia amb ell i que també va fugir va morir el mateix dia 4, després de ser tirotejada per la Guàrdia Civil.
Diverses associacions ecologistes i de protecció d'animals han denunciat els fets i demanen el tancament del Safari Zoo de Sa Coma. Antoni Muñoz, de l'organització GOB, ha assegurat a TV3 que les instal·lacions no compleixen les condicions sanitàries ni de seguretat necessàries -els ximpanzés van trencar la gàbia-.
Per la seva banda, la Guàrdia Civil ha afirmat que la seva prioritat va ser en tot moment la seguretat ciutadana i que els animals eren "agressius" i "perillosos".
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
-
Publicat el
07 de maig de 2015 a
les 17:05
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona, la ciutat que sempre va mirar al Mediterrani
-
Societat
El govern espanyol preveu que els passatgers del creuer amb hantavirus acabin a casa la quarentena
-
Societat
Els estudiants afegeixen pressió a Educació amb una nova jornada de vaga
-
Societat
Cues quilomètriques a les carreteres en l'operació sortida per la segona Pasqua
-
Societat
El pla contra la multireincidència dels Mossos redueix un 40% els fets delictius al bus urbà de Barcelona
-
Societat
Desconvocada la vaga a Rodalies prevista pel 27 de maig i el 5 de juny
