[tv3]/videos/5519507/[/tv3]
El ximpanzé que es va escapar aquest dilluns d'un zoològic de Mallorca ha estat trobat mort avui a la depuradora de la localitat de Sant Llorenç des Cardassar. La femella que vivia amb ell i que també va fugir va morir el mateix dia 4, després de ser tirotejada per la Guàrdia Civil.
Diverses associacions ecologistes i de protecció d'animals han denunciat els fets i demanen el tancament del Safari Zoo de Sa Coma. Antoni Muñoz, de l'organització GOB, ha assegurat a TV3 que les instal·lacions no compleixen les condicions sanitàries ni de seguretat necessàries -els ximpanzés van trencar la gàbia-.
Per la seva banda, la Guàrdia Civil ha afirmat que la seva prioritat va ser en tot moment la seguretat ciutadana i que els animals eren "agressius" i "perillosos".
Polèmica al zoo de Mallorca, després de la mort dels dos ximpanzés que es van escapar
Ara a portada
Publicat el 07 de maig de 2015 a les 17:05
Et pot interessar
-
Societat Un menor en estat greu després de ser atropellat per un taxi a Nou Barris
-
Societat Si reps un SMS de la Seguretat Social no hi facis clic: pot ser una estafa
-
Societat Quan cau la segona Pasqua enguany? Gairebé 200 municipis faran festa
-
Societat El temps d'aquest divendres 25 d'abril: sol i núvols a les portes d'un canvi de temps per al cap de setmana