El jutjat d'instrucció número 2 de Valls ha decretat presó provisional comunicada i sense fiança per un delicte d'homicidi per a l'acusat de matar a ganivetades una dona de 47 anys, la matinada de diumenge. L'home, de 39 anys, només ha respost a les preguntes del seu advocat. Després de la declaració d'aquest dimarts, la magistrada "ha descartat que es tracti d'un cas de violència sobre la dona", segons ha informat el TSJC.
Els fets van passar al domicili de l'acusat al carrer Muralla del Castell de Valls. Després d'una discussió, l'home va apunyalar la víctima, que exercia la prostitució.
Abans de les tres de la matinada, l'assassí confés es va personar a la comissaria de la Policia Local per reconèixer el crim. L'home pretenia mantenir una relació sentimental amb la dona i aquesta s'hi hauria negat.
Presó provisional i sense fiança per l'acusat de matar a ganivetades una dona de 47 anys a Valls
Societat
El jutjat d’instrucció número 2 descarta que es tracti d’un cas de violència de gènere en l'àmbit de la parella
ARA A PORTADA
-
Política Lluís Puig porta la determinació de l'exili al Parlament: «Res no acaba avui» Lluís Girona Boffi
-
Política En català, per imperatiu legal i «pel mandat de l'1-O»: així ha recollit Comín l'acta d'eurodiputat a Madrid Oriol March
-
Política Pedro Sánchez entra en precampanya a «La Revuelta» sense esquivar preguntes: «Els casos de corrupció m'han decebut» Neus Climent
-
-
Publicat el
26 d’abril de 2016 a
les 18:29
Et pot interessar
-
Societat
El virus que només afectava animals arriba als humans: mor el primer infectat a França
-
Societat
L’incendi d’un cotxe talla un carril a l’A-2 en sentit Barcelona i provoca retencions
-
Societat
Catalunya millora en igualtat de gènere als llocs de poder, però manté l'alta segregació laboral
-
Societat
Primer pas d'aliança entre ciutats a l'Estat per «reforçar» la mirada metropolitana
-
Societat
Vols ser patge reial a la Cavalcada de Barcelona del 2027? Tot el que has de saber per participar-hi
-
Societat
Barcelona vol «accelerar» l'ampliació de la xarxa de dipòsits pluvials després de «sobreviure» als aiguats
