El jutjat d'instrucció número 2 de Valls ha decretat presó provisional comunicada i sense fiança per un delicte d'homicidi per a l'acusat de matar a ganivetades una dona de 47 anys, la matinada de diumenge. L'home, de 39 anys, només ha respost a les preguntes del seu advocat. Després de la declaració d'aquest dimarts, la magistrada "ha descartat que es tracti d'un cas de violència sobre la dona", segons ha informat el TSJC.
Els fets van passar al domicili de l'acusat al carrer Muralla del Castell de Valls. Després d'una discussió, l'home va apunyalar la víctima, que exercia la prostitució.
Abans de les tres de la matinada, l'assassí confés es va personar a la comissaria de la Policia Local per reconèixer el crim. L'home pretenia mantenir una relació sentimental amb la dona i aquesta s'hi hauria negat.
Presó provisional i sense fiança per l'acusat de matar a ganivetades una dona de 47 anys a Valls
El jutjat d’instrucció número 2 descarta que es tracti d’un cas de violència de gènere en l'àmbit de la parella
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’abril de 2016 a les 18:29
Et pot interessar
-
Societat
El doble de recaptació i 50 milions per a habitatge: així canvia la taxa turística
-
Societat
Moren dos pacients oncològics de l'Hospital de Burgos per rebre sis vegades més tractament del prescrit
-
Societat De Serrat a l'Himne del Real Madrid: les cent cançons més sol·licitades als funerals de Catalunya
-
Societat
Restablerta la circulació de trens a Pineda de Mar després de l'atropellament d'una persona
-
Societat
Què pots fer després del ciberatac a Endesa si n’ets client?
-
Societat
Una jutgessa rebutja investigar la ruixada amb esprai pebre dels Mossos a activistes per Palestina
