El jutjat d'instrucció número 2 de Valls ha decretat presó provisional comunicada i sense fiança per un delicte d'homicidi per a l'acusat de matar a ganivetades una dona de 47 anys, la matinada de diumenge. L'home, de 39 anys, només ha respost a les preguntes del seu advocat. Després de la declaració d'aquest dimarts, la magistrada "ha descartat que es tracti d'un cas de violència sobre la dona", segons ha informat el TSJC.
Els fets van passar al domicili de l'acusat al carrer Muralla del Castell de Valls. Després d'una discussió, l'home va apunyalar la víctima, que exercia la prostitució.
Abans de les tres de la matinada, l'assassí confés es va personar a la comissaria de la Policia Local per reconèixer el crim. L'home pretenia mantenir una relació sentimental amb la dona i aquesta s'hi hauria negat.
Presó provisional i sense fiança per l'acusat de matar a ganivetades una dona de 47 anys a Valls
El jutjat d’instrucció número 2 descarta que es tracti d’un cas de violència de gènere en l'àmbit de la parella
ARA A PORTADA
-
Montero ensenya les cartes del finançament: model a principis d'any amb «singularitats» sense aclarir l'ordinalitat Bernat Surroca Albet
-
El Govern, satisfet amb les línies mestres del nou finançament: «Respectarà la singularitat de Catalunya» Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Les comunitats del PP acusen Montero de «mentir» amb el finançament: «Ve al dictat dels independentistes»
-
El govern espanyol planteja a les autonomies un dèficit del 0,1% entre 2026 i 2028 Bernat Surroca Albet
-
Pistes sobre el futur de Carles Puigdemont: com s'ha d'interpretar la sacsejada a Junts? Oriol March
Publicat el 26 d’abril de 2016 a les 18:29
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest dimarts 18 de novembre: baixen notablement les temperatures
-
Societat
Amazon vol acomiadar 978 treballadors de les oficines corporatives de Barcelona
-
Societat
Martorell (Junts-PSC) multarà agafar aigua de les fonts amb l'argument de perseguir els ocupes
-
Societat
Ràdios de piles, medicaments o menjar en llauna: els imprescindibles del kit d'emergència del Govern
-
Societat
Els plats estrella de la nova xarcuteria de Marc Ribas a Barcelona que obrirà aquest dimecres
-
Societat
Tensió entre sindicats d'Educació: La Intersindical denuncia una agressió de la líder de CCOO
