La Federació de Caça de Lleida vol acostar aquesta activitat a les escoles amb la intenció de rebaixar la mala imatge que té actualment i posar en valor els seus beneficis.
El president de l'entitat, Antoni Teixidó, assegura a Segre que la intenció del col·lectiu que presideix és el de iniciar converses amb el Departament d'Agricultura i els Agents Rurals per tal d'encarrilar aquesta iniciativa, que hauria de servir per informar sobre les utilitats positives de la caça.
En aquest sentit, Teixidó considera que la seva intenció no és la d'afeccionar els escolars a la caça, sinó que es vol mostrar aquesta activitat des d'un punt de vista divulgatiu.
Proposen que la caça es promocioni a les escoles de Lleida
La Federació de Caça de Lleida vol millorar la imatge de l'activitat
Ara a portada
-
Energia D'on ve i qui la consumeix: així funciona l'energia elèctrica a Catalunya Ona Sindreu Cladera
-
Societat Les altres grans transformacions de Barcelona: obres pendents i promeses a mitges David Cobo
-
Societat Més de 20 quilòmetres de cues a l'AP-7 en una operació tornada del pont marcada per la pluja Redacció
-
Economia Puigdemont admet ara la «discrepància» amb el conseller de Junts a la CNMC que va votar sí a l'opa al Sabadell Marc Orts i Cussó
-
Publicat el 26 d’agost de 2016 a les 08:30
Et pot interessar
-
Societat Sarah Jaffe: «La relació amb la feina depèn que els teus caps no siguin uns imbècils»
-
Societat Aturen a l'AP-7 el conductor d'un camió de gran tonatge que multiplicava per sis la taxa d'alcoholèmia
-
Societat Els 10 animals que provoquen més morts humanes: només hi ha dos grans carnívors
-
Societat Trànsit demana evitar tornar del pont durant les dues hores punta per les fortes pluges