Ensurt que podria haver acabat en tragèdia. Els Bombers de Barcelona han rescatat un turista italià que es va precipitar per un barranc en una zona forestal de Montjuïc. Els fets van passar aquest dissabte passat al matí, quan un ciutadà va donar l’avís al cos de seguretat en veure l’accidentat.
Els efectius dels Bombers de la capital catalana van localitzar l'home amb una cama trencada. Després de ser atès per un infermer dels Bombers, el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) el va traslladar a l’Hospital Clínic. Fonts policials confirmen que havia estat interposada una denúncia per desaparició.
[plantillavirals]
Rescaten un turista que es va precipitar per un barranc a Montjuïc
Un ciutadà va donar l’avís als Bombers de Barcelona, que van localitzar l'home amb una cama trencada
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’agost de 2023 a les 10:42
Actualitzat el 20 d’agost de 2023 a les 10:44
Et pot interessar
-
Societat Alerta alimentària per presència d'un bacteri en un formatge venut a Catalunya
-
Societat Manel Esteller deixa la direcció de l'Institut Josep Carreras per irregularitats en la seva gestió
-
Societat De cases d’artesans a blocs de pisos
-
Societat Matí amb fortes retencions a les carreteres catalanes
-
Societat 20 detinguts i més de 160 denúncies en el novè dispositiu «Kanpai» contra la multireincidència
-
Societat El comissari d'Habitatge avala «actuar» sobre els pisos turístics i reconeix que els expats «pressionen» el mercat