La missa funeral en record de Rita Barberá s'ha convertit aquest vespre en una autèntica hagiografia de l'exalcaldessa de València. "Anirà al lloc que el Senyor té preparat per als justos i honrats", ha assegurat Antonio Cañizares, arquebisbe de la ciutat que Barberá va governar durant dues dècades.
"Aprenem dia a dia de la senyora Rita a estimar sense límits, a acollir tothom sense excloure ningú", ha afirmat l'arquebisbe, que ha rebutjat "les mentides, judicis temeraris, odis i venjances" que, a parer seu, van afectar la dirigent del PP durant la seva última etapa. "La fe la va unir a Crist en la seva passió i en la seva condemna injusta pels poders d'aquest món", ha considerat Cañizares.
Crítiques als mitjans
L'arquebisbe de València, davant d'una nodrida presència de dirigents del PP encapçalada per José María Aznar i Jaime Mayor Oreja, representants de l'ala més dura del partit, s'ha queixat del paper dels mitjans de comunicació. "Que no s'assegui ningú més a la banqueta dels mitjans", ha assegurat Cañizares, en un discurs que recorda molt a les culpes que els populars han intenta repartir als mitjans arran de la mort de l'exalcaldessa.
Segons els càlculs de l'església valenciana, un total lde 2.000 persones han assistit a la missa en record de Barberá. A banda d'Aznar i de Mayor Oreja, també hi han acudit l'exministre José Manuel García Margallo, els expresidents valencians Francisco Camps i Alberto Fabra, així com també el president del Senat, Pío García Escudero.
«Rita anirà al lloc que el Senyor té preparat per als justos i honrats»: l'últim adéu de València a Barberá
L'arquebisbe de València, Antonio Cañizares, oficia la missa funeral de l'exalcaldessa de la ciutat, que compta amb la presència de José María Aznar i part de l'ala més dura del PP
Ara a portada
Publicat el 28 de novembre de 2016 a les 21:59
Et pot interessar
-
Societat El taxista agredit per un motorista a Barcelona va morir per un cop de cap contra el terra
-
Societat Una mestra interina reclama 65.000 euros per no haver-se pogut estabilitzar després de 18 anys
-
Societat Troben part d'un vaixell de fa cinc segles en unes obres a Barcelona
-
Societat UGT reclama que es prohibeixin les bonificacions de les multes per accident laboral mortal