Els Mossos d’Esquadra han detingut un veí dels Reguers de 45 anys que està acusat d'entrar a robar en cases i magatzems d'aquest nucli del municipi de Tortosa. Les denúncies van començar al febrer i la policia ràpidament va sospitar d'un veí del poble que s'oferia per intentar recuperar els objectes, segons fonts policials.
En un dels casos, el sospitós va recuperar un ordinador i un equip de so que havien estat sostrets de l'interior d'una casa a canvi de 150 euros. Es dona el cas que, pocs dies després, algú va tornar a robar el mateix ordinador. En un altre cas, es va denunciar el robatori d'una màquina de jardineria de l'interior d'un local i, seguidament, el sospitós va oferir la màquina a altres coneguts o amics de la pròpia víctima.
Finalment, algú va sostraure de l'interior del magatzem d'un veí del sospitós una gàbia de grans dimensions que contenia un ocell exòtic. El sospitós també es va oferir per recuperar l'au a canvi de diners. Després de diverses indagacions, els investigadors van constatar que tots els fets havien estat comesos, presumptament, pel mateix veí del poble. Per aquest motiu, el van detenir divendres passat acusat de dos delictes de robatori amb força i dos furts.
L'home, que té nombrosos antecedents, va quedar en llibertat després de declarar en dependències policials amb l'obligatorietat de presentar-se davant del jutge quan sigui requerit.
Roba en cases i després s'oferix per recuperar el botí a canvi d'una recompensa
Societat
Els Mossos detenen el presumpte lladre, que actuava al nucli dels Reguers, a Tortosa
ARA A PORTADA
-
Política El Govern fa cas al Parlament? Una mica i quan li interessa Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Política Sánchez treballa «contrarellotge» per aprovar dimarts el decret d’habitatge que necessitarà els vots de Junts i Podem Natàlia Pinyol
-
Societat El Sindicat de Llogateres incrementa la pressió al carrer i aprofita la visita de Sánchez a Barcelona Natàlia Pinyol
-
Política Turull veu compatible «parar els peus» als fons voltor» i «protegir» el petit propietari ACN
-
Publicat el
18 d’abril de 2019 a
les 14:45
Et pot interessar
-
Societat
L'aposta per repensar l'escola inclusiva agreuja la crisi de confiança amb Educació
-
Societat
Ferran López defensa que Catalunya tingui les competències d’una policia d’estat
-
Societat
Neix Joves pel català: «Volem menys propaganda i solucions reals»
-
Societat
El barri de Barcelona on els robatoris amb força a domicilis han baixat més d'un 50% en quatre anys
-
Societat
La nova Porta de l’Infern enlluerna el correfoc de la Mercè al Passeig de Gràcia
-
Societat
Milers de persones clamen a Madrid contra els desnonaments i acaben amb una acampada a Sol
