El president espanyol, Pedro Sánchez, ha ratificat des de la cimera del G-20 el missatge llançat per la Moncloa després de conèixer la vaga de fam de Jordi Sànchez i Jordi Turull: "És important subratllar que tindran un judici just", ha assegurat. A més, ha afirmat que les raons dels dos presos polítics "no són certes".
Sánchez també ha volgut espolsar-se les crítiques rebudes per l'estat espanyol després de l'anunci dels dos diputats de Junts per Catalunya: "vivim en un estat democràtic, social i de dret".
El cap de l'executiu espanyol també ha negat que la vaga de fam tingui cap efecte sobre la seva acció de govern i ha demanat a Torra que accepti la seva proposta de reunió per al 21 de desembre a Barcelona.
Sánchez desacredita la vaga de fam: «Les raons no són certes»
Societat
El president del govern espanyol ha valorat des de la cimera del G-20 la decisió de Jordi Sànchez i Jordi Turull
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de desembre de 2018 a
les 18:07
Et pot interessar
-
Societat
L'exdirector de l'oficina de la renda bàsica acusa el Govern de «desmantellar» el projecte
-
Societat
Mares invisibles i invisibilitzades
-
Societat
Mor una veïna de Cabrera d'Anoia en un xoc frontal amb un camió
-
Societat
Localitzen el cadàver d'una dona de 75 anys desapareguda a Sant Boi de Llobregat
-
Societat
Acomiaden una treballadora d'un coworking de Barcelona per parlar en català
-
Societat
L'AMIC denuncia el «retard» per respondre a les sol·licituds de la regularització de migrants
