El cardenal arquebisbe de Barcelona, Lluís Martínez Sistach, ha clausurat aquest divendres el procés diocesà que proposa beatificar 16 presumptes màrtirs. Entre aquests hi ha nou religiosos de la congregació de Sant Pere ad Vincula, tres laics col·laboradors que van acollir als seus habitatges els religiosos entre el 1936 i el 1939, una religiosa de les Germanes Franciscanes dels Sagrats Cors i tres de les Germanes Caputxines de la Mare del Diví Pastor.
Durant l'acte, Sistach ha destacat que el 2010 ha estat un any de gràcia per a l'Arquebisbat de Barcelona per la visita del papa Benet XVI i les beatificacions del pare Josep Tous i el sacerdot Josep Samsó.
Sistach clou el procés que proposa beatificar 16 presumptes màrtirs catalans
El cardenal arquebisbe destaca que el 2010 has estat un any de gràcia per a l'Arquebisbat
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de novembre de 2010 a
les 20:16
Et pot interessar
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
