L'Ajuntament de Barcelona ha tancat provisionalment l'àrea de joc infantil del barri del Clot on dilluns va caure un arbre de grans dimensions. La decisió es va prendre a l'espera que tècnics de Parcs i Jardins fessin una valoració de l'espai, una exploració que ha determinat que l'arbre caigut tenia fongs.
Aquest equipament està ubicat a la confluència entre els carrers de Biscaia, València i Espronceda i es troba a la vora de dues escoles. Aquest incident arriba després que el 18 de setembre un altre arbre es desplomés al voltant de l'escola Jujol de Gràcia i que el 3 d'agost una palmera datilera es precipités al Raval i posés fi a la vida d'una jove que passava per la zona.
[noticiadiari]2/261200[/noticiadiari]
Parcs i Jardins ha explicat a l'ACN que l'arbre afectat era un exemplar de robínia, i que va caure al damunt d'una tanca que delimita l'espai de joc infantil. En la revisió feta per les brigades del cos municipal s'han conclòs que en l'arbre no hi havia signes visibles de malestar, concretament no hi havia defectes en el tronc o a la capçada. En paral·lel a aquesta actuació, Parcs i Jardins ha revisat un altre exemplar de la mateixa espècie a la zona que no té afectació.
[plantillavirals]
Tanquen un espai de joc infantil al Clot després de caure un arbre de grans dimensions
Parcs i Jardins ha revisat l'exemplar de robínia i hi ha trobat fongs, tot i que no hi havia signes visibles de malestar
ARA A PORTADA
-
Aire per als demòcrates, però queda molt pel 2028: el paisatge als EUA després de les eleccions Ferran Fernandez Pintó
-
-
Primer capítol del divorci Junts-PSOE: quines lleis es bloquegen i quines sobreviuen? Lluís Girona Boffi
-
-
El TEDH avala el Suprem: la presó preventiva de Junqueras i Turull no va vulnerar drets Bernat Surroca Albet
Publicat el 26 de setembre de 2023 a les 19:21
Actualitzat el 26 de setembre de 2023 a les 19:33
Et pot interessar
-
Societat
Gairebé el 70% dels ciutadans de l'Estat no confien de forma general en les notícies que llegeix
-
Societat
El temps d'aquest divendres 7 de novembre de 2025: boira, núvols i pluja a 12 comarques
-
Societat
Dos Roses, el restaurant de la Canonja amb la carta 100% en català
-
Societat
Reoberta la C-17 després de ser tallada per l'acumulació d'aigua
-
Societat
Les imatges més espectaculars dels ruixats a Catalunya: tempestes i riuades
-
Societat
Tallada la circulació de la xarxa convencional entre Saragossa i Barcelona i en trams de l'R15, l'R14 i l'R13
