La Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i la Universitat Pompeu Fabra (UPF) se situen un any més entres les 200 millors universitats del món, segons el rànquing de Times Higher Education, un rotatiu anglès de prestigi internacional.
Més concretament, la UB, la UAB i la UPF són els tres millors centres de l’Estat en les posicions 182, 183 i 186, respectivament. Després ja se situa la Universitat de Navarra, més enllà de la posició 250.
En el cas de la UB, ha escalat posicions aquest 2022, del lloc 193 al 182, mentre que l’Autònoma ha baixat del 170 al 183. La UPF també ha baixat, del 156 al 186. Encapçalen aquest prestigiós rànquing en les tres primeres posicions la Universitat d’Oxford, la de Harvard i la de Cambridge.
[plantillavirals]
Tres universitats catalanes repeteixen un any més entre les 200 millors del món
Societat
També són els tres millors centres de l'Estat, segons un prestigiós setmanari anglès
- Una aula de la Universitat Pompeu Fabra del campus de Ciutadella -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
Terra Ho confirma el Meteocat: Catalunya pateix el juliol més càlid de la història Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat Itàlia compleix l'amenaça i tanca l'espai Schengen amb Espanya per la crisi de Ceuta Gerard Mira
Publicat el
12 d’octubre de 2022 a
les 10:02
Et pot interessar
-
Societat
Nova crida a la prudència de Protecció Civil: aquest 2026 han mort ofegades 35 persones
-
Societat
Eivissa, 53,5%
-
Societat
Tornen els bombers desplaçats als incendis de Castella i el País Valencià
-
Societat Albares assegura que la integritat de l'espai Schengen està garantida
-
Societat
Els Mossos troben un cadàver en un contenidor de Lloret de Mar
-
Societat
Presó provisional per l'acusat de matar la seva parella en un pis de Barcelona
