Dues persones han resultat ferides, una d'elles de caràcter greu, aquest dilluns a la tarda en un accident que ha tingut lloc a la C-25 a Sant Bartomeu del Grau (Osona) i que ha obligat a tallar la via en els dos sentits de la marxa. Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), es tracta d'un accident que s'ha produït pels volts de les sis de la tarda i en què s'hi han vist implicats una motocicleta i un camió i que ha provocat dos ferits.
Fins al quilòmetre 171 de l'Eix Transversal, on s'ha produït el sinistre, s'hi han traslladat dues dotacions dels Bombers. L'accident ha obligat a tallar la via i a donar pas alternatiu, fet que genera retencions a la zona.
Un ferit greu en un accident entre una moto i un camió a l'Eix
Un sinistre ha obligat a tallar la C-25 en els dos sentits de la marxa
ARA A PORTADA
Publicat el
08 d’agost de 2011 a
les 17:05
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
