[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kSycJCdRSBs[/youtube]
Una persona ha resultat ferida molt greu en un accident frontal entre tres vehicles a la C-55, a l'altura de Callús, aquest dissabte ben d'hora de matí. Un dels conductors implicats en l'accident, que ha sortit il·lès, ha fet escàpol a peu, tot i que posteriorment els Mossos d'Esquadra l'han localitzat i detingut.
L'accident ha tingut lloc a 3/4 de 7 del matí d'aquest dissabte al punt quilomètric 42 de la C-55, al terme de Callús, en sentit Manresa, quan tres vehicles s'han vist implicats en un accident frontal. En un primer moment, el conductor d'un dels vehicles ha fugit del lloc del sinistre a peu, i posteriorment ha estat localitzat i detingut pels Mossos d'Esquadra, després que donés positiu en alcohol i en el test de drogues, que faltarà confirmar en el laboratori.
Fins al lloc de l'accident, s'hi han desplaçat dos vehicles dels Bombers, unitats dels Mossos d'Esquadra i l'helicòpter del SEM, que ha traslladat una persona amb ferides molt greus fins a l'hospital Parc Taulí de Sabadell.
En trànsit ha estat interromput en sentit Manresa durant dues hores, fins a 1/4 de 10 del matí, i es feien desviaments per l'interior de Callús. En sentit nord, no ha calgut tallar el trànsit.
Un ferit molt greu en un accident frontal entre tres cotxes a la C-55 a Callús
Societat
Un dels conductors implicats ha intentat fugir a peu de l'accident, però ha estat detingut pels Mossos d'Esquadra després que donés positiu en alcohol i drogues
ARA A PORTADA
-
-
Política Tots els escenaris possibles després del 29-N: de la revàlida de Sánchez a la «supermajoria» de Feijóo Bernat Surroca Albet
-
Política La CUP sotmetrà a la militància la decisió de no presentar-se a les eleccions espanyoles Pau Espí Solé
-
-
Política Feijóo evita parlar d'habitatge en l'inici de precampanya i promet un govern de «reconstrucció nacional» Neus Climent / Agències
Publicat el
10 de novembre de 2018 a
les 11:15
Et pot interessar
-
Societat
Mor l'advocat Joan Piqué Vidal als 93 anys
-
Societat
El PP porta a la Fiscalia l’esvoranc del Putxet per investigar les «possibles responsabilitats penals»
-
Societat
Els sindicats de l'habitatge mobilitzen Barcelona per preparar la vaga general de l'11-N
-
Societat
L'avançament electoral entorpeix part de la resposta al naufragi de les PISA
-
Societat Desmedicalitzar la salut mental: les assignatures pendents per trencar l'estigma
-
Societat
Trenta quilòmetres de cues a l'AP-7 durant l'operació sortida pel pont del 12 d'octubre
