Un metge del Centre d’Atenció Primària (CAP) de la Pobla de Segur ha denunciat un veí del municipi d'uns 40 anys després que aquest últim l’agredís “molt violentament” a l’interior del centre mèdic. Segons ha pogut saber Pallars Digital, una “desavinença mèdica” ha motivat la brutal agressió, que va tenir lloc dimarts al voltant de les 9h del matí, tal com han confirmat a aquest diari els Mossos d’Esquadra.
Segons diversos testimonis consultats, l’agressor es va apropar al metge i sense motiu aparent li va etzibar un cop de puny que el va fer caure a terra, deixant-lo atordit. Un cop a terra, l’home es va seguir abraonant contra la víctima, a qui va clavar diversos cops més amb els peus i els punys. El personal del CAP i altres persones que van presenciar l’escena van aconseguir reduir l’agressor i treure'l a l’exterior del centre, on seguia mostrant una actitud violenta.
La víctima, que ha patit diverses contusions i afectacions a la zona cervical com a conseqüència dels cops rebuts, ha denunciat els fets als Mossos d’Esquadra. El cos policial va prendre declaració als testimonis i a la víctima abans de posar el cas a disposició judicial.
[plantillasuccessos]
Un home agredeix violentament un metge al CAP de la Pobla de Segur
El sanitari, que ha patit diverses contusions i afectacions a la zona cervical, ha denunciat els fets als Mossos d’Esquadra
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’octubre de 2021 a
les 18:15
Et pot interessar
-
Societat
Julio Iglesias demanda Yolanda Díaz per acusar-lo d’«abusos sexuals» i «esclavitud»
-
Societat
La meitat dels joves veu el feminisme com una «eina política de manipulació i adoctrinament»
-
Societat
El fàrmac antiobesitat que ajuda a cremar calories i a millorar el metabolisme
-
Societat
Una quarantena de centres educatius s'adhereixen al manifest per deixar de fer colònies i sortides
-
Societat
Les obres d'un hotel a Barcelona capgiren els coneixements de l'urbanisme de la ciutat romana
-
Societat
El Govern passa de Renfe i Adif a FGC en una línia de Rodalies
