Un home de 38 anys de Súria (el Bages) ha mort aquest diumenge sobre les 9 del vespre per inhalació de gasos tòxics mentre pintava el seu cotxe en un garatge d'uns 35 metres quadrats al final del carrer Diputació en aquesta població. A l'arribada dels Bombers, els efectius sanitaris, que havien tret la persona a l'exterior, li estaven practicant les maniobres de reanimació cardiovascular. Després de 40 minuts, el metge del SEM (Sistema d'Emergències Mèdiques) en va certificar la mort.
Els Bombers van entrar per binomis a l'immoble, de tres plantes d'alçada, per ventilar i inspeccionar els pisos per descartar que hi hagués cap persona més a l'interior.
En l'operatiu de reanimació hi van participar dues unitats del SEM, personal mèdic del CAP de Súria, quatre vehicles dels Bombers i efectius dels Mossos d'Esquadra i de la Policia Local de Súria.
Un home de 38 anys mor per inhalació de gasos mentre pintava el seu cotxe a Súria
Els serveis d'emergències han intentat reanimar-lo durant 40 minuts sense èxit
ARA A PORTADA
-
L'escorcoll a l'IRTA-CReSA augmenta la pressió al Govern per la crisi de la pesta Arnau Urgell i Vidal
-
El Govern posa xifres al pla per construir 214.000 pisos: un 40% assequible i 179 àrees Lluís Girona Boffi
-
-
El Govern insta Albiol a obrir immediatament un equipament municipal per als desallotjats del B9 Redacció
-
Publicat el 24 d’octubre de 2016 a les 05:08
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 19 de desembre: tornen els núvols
-
Societat
Busquen una nena de cinc anys que el pare no va retornar a la mare
-
Societat
Vuit de cada deu alumnes de la Catalunya Nord no té contacte amb el català
-
Societat
Barcelona diu que no li «pertoca» oferir una resposta a les persones desallotjades del B9 de Badalona
-
Societat
Convoquen vaga de mestres i professors per a l'11 de febrer
-
Societat
Les dones dediquen una hora més al dia que els homes a la cura dels nens i la llar
