Un home ha mort aquest divendres al matí en quedar atrapat a la porta corredissa de l'entrada d'una empresa a Martorell (Baix Llobregat), segons han informat els Mossos d'Esquadra. Els fets s'han produït poc abans de tres quarts d'onze del matí en una empresa situada al Vial Centre quan un camioner, un home de 56 anys, portava material per aquesta empresa i ha quedat atrapat en ficar la mà dintre del mecanisme de la porta corredissa de l'entrada.
Els serveis d'emergència que s'han desplaçat per atendre l'home no han pogut fer res per salvar-li la vida. Fins al lloc dels fets s'hi ha desplaçat tres dotacions dels Mossos d'Esquadra, dues dotacions de la Policia Local de Martorell, tres ambulàncies del SEM i tres dotacions dels Bombers de la Generalitat.
Un home mor en quedar atrapat a la porta corredissa d'una empresa a Martorell
La víctima és un camioner de 56 anys que portava material per aquesta empresa
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de setembre de 2016 a les 15:42
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 29 d'agost: la pluja comença la retirada
-
Societat El «take away» de la cuina catalana: crema cremada per emportar al Born
-
Societat TMB rectifica i mantindrà el criteri de senyalització del metro després de l'onada de crítiques
-
Societat La campanya de vacunació de la grip i la Covid començarà el 22 de setembre per a la gent gran, embarassades, infants i personal sanitari
-
Societat Cau un grup que robava amb el «mètode de la taca»: en què consisteix l'engany?
-
Societat Detenen un professor de secundària de Barcelona per posseir i distribuir material d'explotació sexual infantil