Un home va anar la nit de dijous 14 d'octubre a la comissaria dels Mossos d'Esquadra de Lleida per confessar que un company de feina, de 60 anys, veí de la mateixa ciutat, li havia ofert 12.000 euros per matar l'excunyada.
Segons ha pogut saber l'ACN de fonts pròximes al cas, el presumpte inductor i la dona tenien desavinences personals i conflictes econòmics. Segons les mateixes fonts, tot i que el suposat sicari ja hauria rebut part del pagament -3.000 euros-, finalment es va fer enrere i va confessar.
Els Mossos van detenir el presumpte inductor divendres i va quedar en llibertat amb càrrecs dissabte després de declarar al jutjat de guàrdia de Lleida. Podria ser acusat d'un delicte de proposició per a un assassinat.
[plantillasuccessos]
Un home ofereix 12.000 euros a un company de feina per a matar l'excunyada
Societat
L'inductor queda en llibertat després de declarar al jutjat i pot ser acusat de proposició per a un assassinat
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Eclipsi total del 12 d'agost: tot el que cal saber per aprofitar una oportunitat històrica Blai Casas
-
Societat Com fotografiar l'eclipsi sense fer malbé la càmera: totes les mesures de seguretat Pedro Vicente-Mullor
-
Medi ambient «Com a humà, mirar un eclipsi total és sentir-se sense poder, amb una indefensió absoluta» Sílvia Berbís Morelló
Publicat el
18 d’octubre de 2021 a
les 16:43
Et pot interessar
-
Societat TMB revisarà tots els revestiments dels túnels del metro després de l'incendi de l'L1
-
Societat
Una avaria obliga l'Hospital Vall d'Hebron a aturar l'activitat quirúrgica
-
Societat
Interior compra 1.500 mànegues per als Bombers en plena campanya d'incendis
-
Societat
Què fer si et veus afectat per la vaga a l'aeroport del Prat: els drets dels passatgers
-
Societat
Leo Messi dona 80.000 euros a la Comunitat de Madrid per finançar la reconstrucció dels incendis
-
Societat
Barcelona dissenya un nou pla de xoc contra les drogues: més policia i prevenció
