Un total de set vehicles i vuit mitjans aeris dels Bombers de la Generalitat treballen aquest dissabte al vespre en un incendi de vegetació agrícola a Preixana, a la comarca de l'Urgell.
Segons ha informat el cos, l'avís s'ha donat quan faltaven cinc minuts per dos quarts de set de la tarda i la superfície afectada fins al moment és de dues hectàrees.
D'altra banda, un total d'onze dotacions terrestres i cinc aèries han arribat a participar en les tasques d'extinció d'un foc de vegetació agrícola a Torrefeta i Florejacs, a la Segarra, que s'ha declarat poc abans de dos quarts de sis de la tarda. Els Bombers donen hores d'ara l'incendi per estabilitzat i nou dotacions s'hi han quedat per remullar la zona.
Un incendi crema una zona de vegetació agrícola a Preixana, a l'Urgell
Els bombers també han treballat en un foc de vegetació agrícola a Torrefeta i Florejacs, a la Segarra
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de setembre de 2017 a
les 17:52
Et pot interessar
-
Societat Matí d'incidències a Rodalies: l'R3 i l'R14 estan tallades
-
Societat
Ni rodona ni quadrada: per què la coca de Sant Joan ha de seguir unes proporcions concretes
-
Societat
Quinze coses que mai hauries de fer durant la revetlla de Sant Joan: alguna et sorprendrà
-
Societat
Investiguen una agressió homòfoba a un menor per part d'un grup de joves a Mataró
-
Societat
Desallotgen una desena d'habitatges després de l'esfondrament d'una casa a Arenys de Mar
-
Societat
La Catalunya Nord vota el seu nom malgrat les traves franceses
