Un total de set vehicles i vuit mitjans aeris dels Bombers de la Generalitat treballen aquest dissabte al vespre en un incendi de vegetació agrícola a Preixana, a la comarca de l'Urgell.
Segons ha informat el cos, l'avís s'ha donat quan faltaven cinc minuts per dos quarts de set de la tarda i la superfície afectada fins al moment és de dues hectàrees.
D'altra banda, un total d'onze dotacions terrestres i cinc aèries han arribat a participar en les tasques d'extinció d'un foc de vegetació agrícola a Torrefeta i Florejacs, a la Segarra, que s'ha declarat poc abans de dos quarts de sis de la tarda. Els Bombers donen hores d'ara l'incendi per estabilitzat i nou dotacions s'hi han quedat per remullar la zona.
Un incendi crema una zona de vegetació agrícola a Preixana, a l'Urgell
Els bombers també han treballat en un foc de vegetació agrícola a Torrefeta i Florejacs, a la Segarra
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de setembre de 2017 a les 17:52
Et pot interessar
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques
-
Societat Evacuats els 70 passatgers d'un tren avariat dins d'un túnel a Sitges
-
Societat Dos camions accidentats compliquen la circulació a l'AP-7 en l'operació sortida del pont
-
Societat Les entitats ecologistes es reactiven davant d'una possible proposta d'ampliació de l'aeroport del Prat
-
Societat Arrenquen un cartell de l'ascensor d’un bloc de Sants que reclamava rebre la informació en català